Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Tja, alle som har vært bull hele veien ned har i all fall tatt feil, i og med at man er på all time low. De burde man kanskje ikke lytte til.

Så kan man jo avfeie folk som er kritiske ved å kalle å kalle det bitterhet istedenfor å komme med plausible grunner til at dagens aksjonærer skal komme bra ut av dette.

1 Like

Jeg avfeier deg ikke, du kan få rett. Selv sitter jeg ikke med mer enn småpenger i Circio nå. Ble litt mer skeptisk etter presentasjonen 16 mai hvor 2024 ble nevnt som første mulig tid for CircRNA-avtale.

1 Like

Kjøpte meg inn pga cRNA,har snitt på 97 øre og mykje tap. Ting har desverre ikkje gått som eg trudde og håpte.Men når vi ser på biotek så er det ikkje berre i Norge det er kapital tørke og krise stemning.Men eg synst du har inlegg kun mår det er negative nyheter ,kursfall.aldri aktiv ved positive nyheter og ja eg veit det har vore dårlig med det I det siste.Lite nyanserte inlegg kun ute etter å påpeke kor elendig stilt det er med selskapet.Personlig har eg også blitt meir tvilende når ledelsen også uttaler at nå er det 2024 som gjelder,da kan fort utvatninga bli brutal om ikkje dei skal slumpe til å få anna finansiering

3 Likes

Det er ikke så lett å komme utenom det….

Ja trist lesing,men synes også selskapet har en del spennande ting på gang,en ting er sikkert ledelsen må snarest mulig hoste opp en positiv nyhet

Bak betalingsmur

Skjermbilde 2023-05-26 kl. 21.09.15

Skjermbilde 2023-05-26 kl. 21.12.40

Skjermbilde 2023-05-26 kl. 21.13.13

3 Likes

Den røde lampa bør begynne å blinke dersom transje 2 kommer før H2H mRNA (In Vivo) kan skape liv og røre. For egen del så var avsløringa av GSI-kontoen en større nedtur en Atlas. Etter den avsløringa så lukter det litt “keiserens nye klær”. Tømmes den kontoen i tiden fremover så er det bare å stikke til skogs.

3 Likes

Ja, det viser de er jo tydeligvis ikke interesserte (pr nå) å kjøre i gang noe med TRVX…

1 Like

Circio sin satsning på CircRNA er en mulig blockbuster. Hvis ikke selskapet blir “finansiert ihjel” kan dette bli bra også for aksjonærene. For meg er spørsmålet om hvor mange aksjer man må trykke før man får en avtale det store dilemmaet.

1 Like

Hva står det her og hva tenker du om det?

Det jeg tenker om det er at selskapet har en mulighet i rotteracet mot et stort uforløst potensiale men kjemper mot klokka som snart slår tolv. %-vis så er sannsynligvis sjansen for å lykkes lav.

1 Like

Du virker å ha et nogenlunde realistisk syn på selskapet. Er du investert og i såfall hvorfor?

Den enkle forklaringa; apatien har blitt større enn det urealiserte tapet. Om det gir noen mening. Men leter fortsatt etter noen halmstrå som jeg kan klamre. meg til.

1 Like

Greit nok det. Jeg ville dog endret ordlyden fra når til hvis, når man snakker om avtaler. Per nå er det jo ingen grunn til å anta at det blir noen avtale. Men, for all del, folk vinner i lotto hver uke :+1:

1 Like

Har man ikke tro på en avtale på CircRNA ser jeg ingen annen grunn til at du skal følge med på Circio enn gammel bitterhet. CircRNA er det som eventuelt kan redde aksjonærverdier.

3 Likes

Jeg har ingen tro på at de får til noe med CircRNA, ledelsen eller selskapet. Ledelsen med sin lønn og med sin opsjoner og Atlas med sitt dødsspirallån kommer nok fint ut av det :+1: Men jeg liker å følge med. Bitterheten er det nok aksjonærene som sitter med (deg inkludert? :crazy_face:). Jeg har ingen aksjer (heldigvis) :crazy_face:

2 Likes

Nei jeg er for lite eksponert til å ha sterke følelser rundt Circio. Du derimot har visst plenty av eder og galle å ofre på selskapet og ledelsen. Bitre eks-aksjonærer er som bitre ekskoner…

1 Like

Jeg vet ikke hvordan det er å ha en bitter ekskone, så deg om det. Men uansett, alle som ikke er aksjonærer har jo gjort det bedre enn aksjonærene, så det er sikkert ikke så dumt å lytte til de (og dine ekskoner) :joy:

1 Like

Så du har ingen annen interesse i selskapet enn å slenge dritt. I rest my case.

2 Likes

Nå er jo dette forumet ganske så transparent da…
Det er lett å se hvor de som velger å bruke masse tid på aksjer de ikke eier tidligere selv har hausset andre selskaper som har gått rett i vifta. Man må ikke å ha en vanskelig eks for å være bitter, det holder at andre har advart mot noe man selv fornektet…

Just sayin :wink:

1 Like