Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Takk som spør. Antakelig ingen umulighet.

1 Like

Oj, jaja det vart en kjapp lærepenge…alltid lese seg opp før kjøp, vet jo egentlig det. Men tabbet meg ut her gitt​:grimacing::grimacing:

Ja, det var synd at du ikke leste deg opp her inne så hadde du nok fått vite at Circio er snart konkurs. Ihvertfall hvis du hadde hatt innside abonnement :grinning:

1 Like

Sånn NANO-konkurs mener du?

Var mange nok advarsler om det også, men det ble stille fra knirkern når Asmyr, Bjørseth og Roy Larsen teamet seg opp og skal bli leverandør nr 1 innen alfa-emittere.

7 Likes

skal vi sjå om nokon prøver dra ned kursen i auksjonen i dag da

der kom den ja salgspost 500.000 på 0.7490

1 Like

… nu tror jeg lige man skal tage 5 minutter, spise en pose chips og stille og roligt reflektere over, hvor meget l… samtlige NANO stod i til halsen før der kom forelå en plan med fantastiske fremtidsudsigter fra JMA, Bjørset, Larsen o Thor Medical.

Jeg tipper CRNA skal videre op i morgen og ser helt utraditionelt frem til endnu en grøn dag foran graferne.

4 Likes

Tror kursen framover avhenger mye hva som blir sagt på Torsdag

3 Likes

Laronde and their shortcomings

Da gjør jeg vel det da :+1:

7 Likes

bare å øke Ruben,blir bra dette:)

3 Likes

… uden at sige for meget eller overfortolke, så er selskabets strategiske situtation vel blevet væsentligt styrket efter markedet fik melding om problemerne hos LaRonde?

LaRonde landede en aftale på 400 MUSD tilsvarende 4.256 MNOK, eller ~21,80 NOK pr. aktie.

4 Likes

Patetisk! Langt unna mitt kursmål på 5000 kr

1 Like

Etter en spleis i forholdet 100.000.000:1, og så eier du begge 2 ? :partying_face:

hvor signerer jeg?

Det var 3 på pallen, og nå er det bare to ?

5 Likes

Formodentlig på en serviett i sene nattetimer.

image

https://twitter.com/adamfeuerstein/status/1668217901516505089

https://www.reddit.com/r/biotech/comments/147o153/does_anyone_have_this_complete_article_the_inside/

2 Likes

blir interssant å høyre ledelsen i Circio sin kommentar på dette i morgon når du Ruben sender in spm:)

1 Like

NANO +2X Circio MCAP. Makes sense ?

Tg01 status innrullering?

Nå skal vel antallet aksjer i NANOV dobles ved utstedelse av nye aksjer til deres fusjonspartner, så regnestykket er vel egentlig ennå mer ekstremt :man_shrugging: