Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Så du tror det kommer mer matnyttig på callen? Big nothing burger som vanlig fra circio gjengen, men antallet presentasjoner for bonus målsettingen er i full vigør :muscle:

Vet ikke, men jeg håper de gir litt mer forståelse av hvorfor de er sikre på sin egen cRNA og hvorfor de kunne være så skråsikre på at Laronde ville feile, ref mailen til Ruben.
Alle vet at pengene ligger i dette, så her må de få frem progresjonen og differensiatorene versus de andre selskapene.

Så derfor vet jeg ikke om det er noe nytt ennå, men de skriver selv at det er progresjon, så forventer noe nytt / bekreftelse på ønsket fremgang.

De melder at cashburn er kraftig redusert, det er vel nytt også?

5 Likes

Noe nytt fra den kanten i dag ?

Det er jo ikke nytt?? De stoppet oncos102 for lenge siden ifb med cash

De er altså sikre uten inside kjøp? og Laronde hentet 440mill dollar, mens Circio som var sikre på at de ville feile sitter igjen med Atlas 🫠

@nordpolen jazzet om det som er nytt er knallsterkt, hva er isåfall det?

Hvis du leser meldingen, som du sikkert har gjort, og leser den en gang til, bare litt saktere, vil du se at de har redusert to av managementet siden sist. Da er det vel noe nytt?

To ledere mindre som sparer selskapet for 4 - 5 MNOK i året er godt nytt for meg all den tid de lever på funding fra dødspiralisten.

1 Like

De slutter ifb med oncos skrinleggingen!!! Det er ikke nytt

1 Like

Du glemte å legge til at en av deltakerne i denne (og mange andre store finansieringsrunder) sitter som aksjonær i Circio uten å røre på seg.

1 Like

Er det positivt, nøytralt eller negativt, gitt utviklingen i kursen?

Det gir rom for spekulasjoner, og står i kontrast til praten om interessen fra spesialistmiljøet. Nøyer meg med det, men antar at de føger godt med. Særlig etter det som har kommet for dagen når det gjelder Laronde. Men trenger antakelig POC på samme måte som oss.

EDW kan/vil sikkert ikke svare, men det hadde jo vært interessant å lese kroppsspråket om ikke annet, om noen gikk ham på klingen når det gjelder Invus.

4 Likes

Laronde handler mest om jug og fanteri fra en sentral ressurs, og fravær av intern kontroll. Men i kjølvannet (alltid slik) så er det. noen som hevder at cRNA er veldig prematurt og langt fra et sikkert stikk H2H mRNA.

1 Like

Nytt for meg at Ingunn har sluttet iallefall. Hun jobbet jo mye med TG, ikke bare Oncos.

Men det var ikke nytt for de som følger med på Bioinvent, der kom denne pressemeldingen i mai og hun begynte der 12 juni. Så litt pussig informasjon til markedet.

2 Likes

Laronde - les en kommentar under artikkelen som det er linket til. Cifuentes virker å ha svindlet fra studietiden. Dette har ikke noe mef teknologi å gjøre.

1 Like

Ingunn jobbet vel mye mot Iovaxis, får vi noe nyheter fra der noen gang tro?

1 Like

circVec v.1 sejrer

8 Likes

Da ble det bekreftet; Atlas brøt salgsavtalen med tanke på ukentlig volum.

4 Likes

De må selvsagt kjøpe tilbake det oversolgte volumet og de må stramme inn rutinene.
De har kjøpt tilbake volumene, så de er ajour nå.

2 Likes

De har enda ikke kjøpt noe tilbake ? Kontoen er jo tom, men kursutviklingen sier kanskje sitt.

De skal ha kjøpt tilbake. Og viktigere: Det vil bli kompensert/korrigert for effekten på kursen av avtalebruddet når man skal regne ut konverteringskurs.

2 Likes