Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

read-comments-michael-jackson

1 Like

Nye 5, 05 millioner aksjer som skal selges i markedet. Frister ikke veldig å kjøpe aksjer med et sånt overheng av aksjer.

1 Like

Vil jo ikke bli et veldig stort salgspress, når en ser på dagens omsetning…55.213 stk hittil

2 Likes

Sånn kan du også se på det, men for hver ny handel som gjøres så kan Atlas selge 25 % av volumet. Så om du skulle gjort en intradag handel på 100K aksjer kan de selge 33,3 aksjer ut i markedet, det kaller jeg en “klam hånd” over ordrebildet.

Vel, jeg er fortsatt av den oppfatningen at Atlas enda ikke har kjøpt tilbake det nødvendige antallet aksjer etter bruddet 30/5. Så hvordan de kan få lov til å konvertere et nytt bond er en smule problematisk for min del. Dessuten så er vel denne vekslingskursen et direkte resultat av nevnte brudd ?

4 Likes

0,4952 … matcher fint med lang position på 0,495 til pensionsdepotet; let’s go Atlas, f… bring it.

Helt enig med Ruben.

Has requested………burde besvares av selskapet med request denied.

Sendte en ganske ufin mail til E.W og L.G no.Angrer litt no,men er oppriktig forbanna og skuffa.Tviler på eg får svar på denne,da eg sleit med å være saklig

1 Like

Hvordan i all verden klarte de få den til så lav kurs? Den har ikke vært så lav siste 15 dager… (?)

2 Likes

Også merkelig med tanke på alle annonseringene av kjøp opp gjennom som har vært fra denne brukeren. Kanskje bare glemt å si fra de gangene han har “mistet troen” og dumpet de angivelig store postene?

det var ikke mange dager den var så lav vertfall. Får det ikke helt til å gå opp.

Husker ikke helt hva som sto i avtalen ang. dette, men det var vel volume weighted average price over 3 of the last (husker ikke antallet) days before the transaction? Var det siste 15 dager? @Bob_le_Plast

Her er siste 30:

1 Like

Sikkert bare den traderen de bruker som har gjort feil igjen, er ikke så lett å holde styr på VWAP og daglig volum i 2023, vi mangler liksom verktøyene for det :sweat_smile:

2 Likes

Er vi enige om, at Atlas på et tidspunkt i løbet af 2024 vil have aktiemajoriteten i Circio, hvis de bliver ved med at indløse trancher ?

Er vel ikke noe å være enige eller uenige om? Har postet fordelingen i worst og best case tidligere i tråden. Vi havner et sted i mellom de to og ja, da får mest sannsynlig Atlas aksjemajoritet med mindre volum tar seg opp betraktelig så de klarer å selge ut nok. Men de kommer nok ikke til å ha faktisk aksjemajoritet, siden de venter med å løse inn tranchene, og da kun sitter med muligheten til innløsning og ikke stemmeretter før de faktisk løses inn.

Føler egentlig alt her står å gambler på at en POC og evt avtale(det er en reach) på cRNA er det eneste som kan redde hele opplegget. Men det forutsetter høyt volum ved POC, og evt annen melding. Men er veldig usikker på om det er nok interesse for millionvolum

Det er i utgangspunktet der verdien forhåpentligvis ligger ja. Noe penger kan komme fra salg av rettigheter til ONCOS/TG, som vi har sett noe av, men de store pengene nå ligger i cRNA. Det er i hvert fall det de satser på og alle som er investert bør ha som hovedforventning. Hvis ikke er det vanskelig å se noen god løsning for aksjonærene.

Atlas kan komme godt ut av dette om kursen faller langt nok og de får majoritet++ en god stund før alt er betalt ut. Da har de et selskap som er børsnotert og har en del framførbart underskudd m.m. å gjøre triks med, men det blir for komplisert finans for meg.

Ja, og på callen sa Lubor / EDW at dagene de oversolgte IKKE skulle regne med i fastsettingen av kurs. Så vel, hvordan stemmer dette overens?

Spent på svaret som kommer fra selskapet siden dette allerede er adressert.

1 Like

Hva om de oversolgte med vilje og ikke har rettet opp i det de siste ukene sånn at de kan sette en kurs basert på dagene før og dermed adlyde alt i alle avtaler :open_mouth: