Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Clear Blue Technologies

Vedrørende fibonacci så kan man dele opp rekyler. En rekyl ned mot fib 61.8 med videre oppgang betyr svært sterk momentum. Tradisjonelt kan man sikte ned mot fib 0.38, men i CBLU’s fall tror jeg markedet (sett mot bakgrunn av oppgangen) har nok momentum til å snu allerede her, derav mine kjøp. I “worst case” kommer vi til å se ~0.40.

Holder et øye på 0.58 idag som potensiell b/o nivå om markedet liker dagens news. Bryter vi den idag kan vi nok se 0.80 om ikke alt for lenge.

1 Like

Noen tok 90k aksjer i ett svep på motstand 0.59.

3 Likes

Fin oppgang gjennom 58kr så langt i dag, på decent volum. Virker som det kan være en del motstand på 0.60-64, dog? På historisk graf er vi tilbake til det som ser ut som området for en IPO-kurs fra juli 2018, kan det stemme? Finner i hvert fall ikke mer historikk bakover på Nordnet.

IPO var 0.8 tror jeg, håper på videre god utvikling, men som du sier… ligger sannsynligvis en god del supply her. Tenker spesifikt på de aksjonærer som vært inne i aksjen siden IPO. Skal de videre med, eller skal de sikre seg break-even?

Uansett tror jeg selskapet står for god fundamental utvikling videre, får håpe øvrige børsen er enig :+1:

1 Like

Tok inn litt idag. Minkende volum ovenfor EMA 20, potensiell flagg formasjon. Legger stopp under kanal. Liker den minkende supply volumet, only way is up når den tar slutt forutsatt ingen nisse får for seg for å dumpe

Ser meget bra ut i weekly og daily. Breakout på gang.

5 Likes

Offisielt en 3 bagger siden November. Håper på 4-bagger på $1 nå i H1 :recycle::shamrock:

1 Like

Tar du noe gevinst eller rir du bølgen ut her?

Jeg har sikret meg på veien, men begynte øke igjen over $0.5, kjøpte sist forrige uke.

Spørsmålet er nå hvem TD securities er.

Hei! Vanskelig å navigere i nord-amerikansk terreng når det kommer til hvem som kjøper/selger, aksjonærlister osv. Hvor henter du denne informasjonen som vist over? Takk!

Den gikk fort opp, men jammen går den fort andre veien også… Sitter fortsatt :slight_smile:

1 Like

Noen tanker om veien videre her? Tror dere den går ned mot 0.5-tallet igjen og blir der en stund før den igjen skyter opp?

Dagen i dag kan se ut som en test av bruddet opp vi fikk for 2 dager siden

3 Likes

1 Like

Noen som tok 184k fra 0.58-0.62 kl 17.42 idag?

Hei. Tror ikke det. NURAN wireless har inngått en gigantavtale med Orange. Forrige gang de to selskapene inngikk avtale (29.okt 2020), så kom Cblu med melding kort tid etter om at de var med på prosjektet partnering med NURAN… Dette må være spekulasjoner på det samme. Utdrag fra mld til nuran;

« NuRAN is partnering with an ecosystem of partners for the purpose of constructing and operating 2,000 new NuRAN towers over the next 40 months throughout the Democratic Republic of the Congo»

2 Likes

Dersom CBLU er med som partner for å levere EaaS for disse 2.000 sites i Congo, vil det vel være enormt.
Ser forrige partnership fra 29 oktober 2020 i Kamerun var en Phase 1 roll out på 120 sites, hvor CBLUs kontrakt har en verdi på 1.45 mCAD.

Bare å krysse fingrene mtp at Nuran og CBLU har sammarbeidet på flere prosjekter siste årene.

1 Like

Jeg har krysset fingrene og kjøpt mer😀

Bare å krysse fingrene.

Så vidt jeg har fått med meg var det opprinnelig 120 sites som var planlagt i Cameroon ila første 12 mnd?

1 Like

Hei. Kontrakten var på totalt 1,45m cad (fra 29.oktober 2020) - hvor første del var 120 towers med verdi omkring 650k cad. Det som snakkes om her er altså økningen fra 120 til 272 towers. Tilsvarende kontraktsbeløp fra 650k til totalt 1,45m cad.

Det som dog er interessant er tidsperspektivet her. I kontrakten står det at det blir en fase 2 (og mulig 3) for «year 2 and 3». Etter hva jeg kan forstå nå så virker det som dette fremskyndes betraktelig. Må følges med på!

CEO snakker stadig om «kappløpet» i «rural» areas - det kan jo forklare evt fremskyndelse.

2 Likes