Jammen da traff du jo veldig bra da?
Selv en blind høne kan finne et korn, i blandt
Conf call starter nå:
https://78449.themediaframe.com/dataconf/productusers/clpt/mediaframe/47131/indexl.html
Men video, det driver de fortsatt ikke med der borte?!
“Please remain on the line … click”
Hva er vel video? bare pixler på en skjerm
redundant informasjon. Dessuten kan ikke Joe sitte i silkeslåbrokken sin hvis alle kan se det
Tyve nye ansatte - det er jo ganske offensivt.
Leste igjenom nå, virket jo som delta har satt de noe tilbake, men at disse var allerede på vei opp? Synes jo dette så veldig bra ut. Ser at aksjen er opp 7% i ettermarkedet, virker som markedet likte dette også.
Pipelinen er fantastisk spennende. De har penger nå og satser hardt. Jeg liker dette og jeg liker Joe som virker som rett mann ved roret
Og kursen reagerer ned. Litt overaskende, velger å øke.
(Deleted)
Holder med deg. Viktig å skille på selskapet og aksjen i denne.
Det er når man synes det operasjonellt sett finnes en positiv utvikling og aksjen har en negativ utvikling man kan gjøre de beste kjøp.
Håper at aksjen blir mindre lunefull med årene.
Noen som har en oppdatert “partner-pipe” oversikt? Noen som er eller nærmer seg markedet med deres produkt(er)?
Ikke fullstendig oversikt, men denne gir et godt bilde
PTC therapeutics venter godkjennelse i 2022 for sin virus-baserte genterapi mot AADC-mangel som leveres med clearpoint plattformen inkl. kanylen.
De skal file q1-2022 hos FDA og q4-2021 hos EMA.
I mine øyne er det overveiende sannsynlighet for at denne blir godkjent, da resultatene nærmest kan karakteriseres som spektakulære.
Adm. dir. Joe Burnett har ved q-2 og -3 presentasjonene sagt at ytterligere 2 andre terapier som benytter clearpointplattformen skulle kunne bli godkjente i 2022, begge innom sjeldne sykdommer. Hvilke disse er vet jeg ikke helt.
Han har dog sagt at clearpoint anser at AADC-mangel er den mest modne biotekpartnerprosjektet, så lave odds på at denne kommer først
Takk!
AADC er en fin start og de større indikasjonene nærmer seg også markedet.
PTC-AADC is currently being reviewed by the European Medicines Agency for the treatment of AADC deficiency. A final recommendation from the agency’s Committee for Medicinal Products for Human Use, and the submission of a similar application to the U.S. Food and Drug Administration, are both expected by the first half of 2021.
Of note, the committee’s recommendations are usually followed by the European Commission, which makes the final decision.
The submissions are supported by data from three open-label clinical trials (NCT01395641, NCT02926066, and NCT02852213) testing PTC-AADC in children with AADC deficiency, ages 21 months to 8.5 years.
Men det som er spennende datagrunnlaget og antall pasienter (10+12+7=29). Får de godkjenning på dette (noe jeg håper og tror), så skal man ikke se bort ifra condtional aprovals for blockbusterne som leser ut data de neste 1-2 årene.
Fint opplegg de har. Kan bli en spennende reise fremover, spesielt de neste 1-3 årene
Utrolig spennende, tror dette er en fin tid å laste bra på med aksjer. Virker som denne er uoppdaget i Usa, ser på andre forum at bare et meglerhus følger de med analyser. Noen som besitter denne analysen? Blir spennende fremover.
Q3 ble ikke tatt veldig godt imot. Noe å lese mellom linjene?
(Deleted)
Har vel stort sett holdt seg innenfor 16-20, så falt under tidligere trading range.
Sikkert din feil