Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ClearPoint neuro (CLPT)

Jeg vil be om at holmes, nordpolen, fornybar, henki med flere, ser langt vekk fra mine aksjer, og som et minimum holder kjeft så jeg slipper jinxen deres. Evt lag en egen tråd, så kan jeg cherrypicke i jinxebunnene deres :smiley:

Sånn helt seriøst, Børsen(e) føles veldig skvettne/nærsynte for tiden. Og CLPT missa analytiker estimtatet med noen cent, det er dårlig stil. En skal guide lavt for å overprestere på analytikerenes guiding. Mulig endel i sin villfarlse hadde forventet en bedre vekst i inntektene inneværende Quartal (meg inkludert)

3 Likes

(Deleted)

1 Like

Si fra når du selger på bunn, så kjøper jeg :laughing:

Noen med peil på TA her som kan se et stabilt nivå, når kursen falt under tradingrangen fra de siste 6-8 mndr?

(Deleted)

6 Likes

Biotekindeksen:

CLPT:

Kjøpte flere aksjer i går på 13,37… LEET!
Det får bære eller briste :slight_smile:

3 Likes

(Deleted)

2 Likes

Håper det! :slight_smile: Men et negativt sentiment kan vare lengre enn man tror dessverre.
Kan bli behov for strutseteknikken i så fall, stikke hodet i sanden (aka. ikke logge inn på nettbanken :rofl:)

3 Likes

Når tør man plukke opp denne igjen?
Røyk på en smell med inngangen rundt 17, og fikk tosifret prosent minus før jeg gikk ut.

Har tro på caset, og bullet-listen til @nordpolen et par innlegg over viser jo at det er både substans og potensiale.

Hvordan påvirkes CP av pharma-pris diskusjonen?
Er vel mest covid/vaksine som er tema?

Jeg eier fortsatt og skal sitte på lang sikt, men jeg vet dessverre ikke når det snur :slight_smile:
Shit fiske!

1 Like

Ser du greide fint å tape på denne uten min hjelp :man_shrugging:

1 Like

Da har jeg steget på CLPT-toget igjen, med inngang på $11,98. Langsiktig posisjon denne gangen. :ok_hand:👨🏻‍🦳

(Deleted)

Litt bedre kan hende, men her er vel målet å sitte såpass lenge at både du og jeg får gode innganger når vi ser tilbake :wink:

Kom over denne via twitter. Veldig tidlig…

3 Likes
1 Like

Vet ikke hvor du har det fra at vi jinxer… Vi pleier å TJENE penger på børsen, vi :man_shrugging:

Kan herved melde om Profetens ankomst i aksjen på 9,7 eller noe liknende. Jeg forventer rask kursstigning og levering på spennende milepæler i nær framtid.

Dette kan bare gå én vei, folkens.

Ned?

Ehm, når jeg søker finner jeg ikke noen sammenheng mellom Bluebird og Clearpoint så her må jeg ha misforstått noe… Beklager. Skulle slettet den, men ser @Bra_Britt har svart under her så får la det stå.

Enig, den fremstår attraktivt priset for meg og nå.

1 Like

Nei, ei relevant for CLPT, men kult at du er medaksjonær! :slight_smile:
Man får aksjer til en virkelig flott pris nå, Ev/sales omkring 10 på inneværende år (på relativt konservative estimat)

1 Like