Tredje forsøk
Noe forventninger/tanker til Q3 ikveld?
Total revenue $3.5m (+20%)
Biologics&gentherapy rev (+162% YoY)
Gross margin 80%
Operating loss $1.3m
Cash $14.7m
Predicted FY sales $12-12.5m, 80% of pre-pandemic levels.
Trading at ~10x sales
Meget bra conference call.
Antall trial partners opp til 25 fra tidl 20.
Forventer første kommersiella gjennombrudd neste år med AADC.
30-35% av patienter er kandidater for laser ablasjon, dette vil lede til 2-3x høyere revenue i denne populasjon gruppen.
Regner med rev omkring ca $5-6musd per kvartal neste år.
Q3 ble godt tatt i mot i dagens etterhandel.
ClearPoint Neuro (NASDAQ:CLPT) stock moved upwards by 11.67% to $7.65.
Ingen stor volum i AH, kan like godt åpne tilbake mot $7. Legger ikke så mye vekt på det, men er mer en pekepinn på hvordan selskapet utvikles. Kommer til å øke i aksjen med god samvittighet om kursen faller tilbake. Neste år lær bli ett flott år, hvertfall rent fundamentalt for selskapet.
Høyer fra 8 til 10,5 som jeg leser det
Takk!
“We are updating our estimates and taking our PT from $8 to $10,5”
Oppdatert selskaps presentasjon, November 2020.
He He He. Gnir du deg i finga rage Blei det ur på deg btw?
Holder du denne langsiktig og avventer studiene resultatene som kommer eller tar du gevinst underveis?
Jeg behandler alle aksjer slik som alltid. Har gjort noen unnatak under åren, men alltid kjipt å sitte +500% og så bli med ned till +100%. Bevist valg om å hente avkastning under veis. Er gevinsten god nok, så kan jeg tillate meg å selge ~70-80% og så ride øvrig over flere år. Da er investeringen risikofri.
Aldri feil og ta gevinst, og som du sier er det fint å ha risikofrie investeringer =)
Har du target for når du begynner å skallere av gevnist i ClearPoint?
Altid kjipt i retrospekt, Hamlet feks var en 12-bagger for meg. Solgte ikke vinst, nå er det en 5-bagger fra første kjøp. Aldri solgt en aksje. Hadde jeg sikret mig ~50% kunne jeg ri øvrig risikofritt. Men igjen, gjør meg ingenting da jeg tror aksjen kommer stå mye høyere om et par år. Men jeg kommer ikke til å gjøre om det mistaket igjen.
Jeg håper kunne få ut ca 20% av innehav på ca $11 i første omgang. Men har per dags dato mest håp om at den rekylerar 10-15% med sjanse får å danne en CnH.
Key rules for great stock trading:
1. never try to buy at the bottom.
2. always sell “too soon” - into strength.
Maskin-TA, men likevel verdt å kikke på?