Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CO2Capsol

Så da kan det fortsette i dag mao - siden de bare har tømt halvparten…

Det er nok fortsatt en mulighet til å plukke aksjer på billigsalg for de som ønsker å sitte LONG kontra de som plukket opsjoner på 4,4 og 3,3, og som kun har et mål om å hente kjapp gevinst. Når det er sagt vil nok noen av disse velge å sitte på en andel av aksjene, og ikke dumpe alt ukritisk.

Jeg ser på dette som en kjøpsmulighet, og beholder de lange brillene på. Selskapet vil komme med informasjon om minst 1+ kontrakt(-er) i år, samt at det er rimelig å tro at det nå også vil skje mere på noterings-, og investeringssiden. Dette med bakgrunn i endringene i sammensetningen av styret (se pressemeldinger på NOTC), samt at en pre-IPO vil løse ut kapital selskapet vil ha nytte av i den videre vekst.

For min del tror jeg informasjon om IPO og kontrakt (-er) vil komme temmelig samkjørt i tid :slight_smile:

2 Likes

Det nærmer seg nå, blir spennende den neste meldingen fra selskapet

Blir veldig spennende. Vi må huske på at det ikke har kommet noe news så lenge de har vært på OTC, hvis vi da ser bort i fra nye i styret etc. Tenker da på news som kontrakter, intensjonsavtaler og notering etc. Vi må anta at det foregår mye i “kulissene” og den beste tiden er foran oss. :smiley:

1 Like

De har nok planen klar og neste emisjon blir himmelhøyt over den forrige som gikk til ledelsen/styret + noen utvalgte investorer.

Kort vei opp nå. Tipper vi får en oppdatering før fellesferien :ok_hand:

1 Like

Begynner å løsne nå, det kommer snart en børsmelding som beskriver hva meldingen til Stockholm Exergi betyr for Capsol

1 Like

Børsmelding i dag om kontrakt:

SELSKAPSMELDINGER

## Stockholm Exergi has selected CO2 Capsol’s End of Pipe solution as its carbon capture technology ### Company news ### 2021-07-20 10:01:49
Stockholm Exergi has awarded Petrofac a front-end engineering design (“FEED”) contract for a planned CO2 capture facility at one of its combined heat and power (“CHP”) plants with CO2 Capsol’s End of Pipe solution being selected as its carbon capture technology.

“This is great news for CO2 Capsol. It proves that our technology can compete on the highest level and is superior to the competition”, says CEO Jan Kielland at CO2 Capsol.

The bio-cogeneration plant in the Värtan area of Stockholm will be the largest carbon capture entity in Scandinavia and has a potential of capturing 800.000 tons of CO2 per year.

For further information please read the press release: https://www.petrofac.com/en-gb/media/news/|

3 Likes

Fantastiske nyheter, får håpe det kommer litt artikler fremover nå for å få litt mer PR av denne fantastiske nyheten

3 Likes

Noen som vet når den kommer på børs?

1 Like

Ingen som vet. Senere en gang.
De har som plan og noteres, men ikke bestemt når enda.

1 Like

Kjøpte meg inn på 10,5. Føler at det fremdeles er ett røverkjøp spesielt etter avtalen ble signert. Fa skriver at det er en stor kontrakt. Men ingen vet vel omfanget av Stockholms kontrakten? At den ikke steg mer på første kommersielle avtale er før meg noe snodig.

3 Likes

Ja det er ett røverkjøp på disse nivåene, tror om de hadde vært på Euronext ville kursen lett doblet seg på den avtalen

Den eneste logiske forklaringen må være notc der skal du være litt dreven og ha riktig handelsplattform for å få lov til å handle. De har vel uttalt at de skal ha en håndfast kontrakt før de går til Euronext. Nå har de det. Så da kan de oversette planen om å gå på børs. Da bør de kjøre emisjon på dobbel pris fra idag.

1 Like

På en annen side kan aksjer virkelig ta av på NOTC også. Flere eksempler der med aksjer som har gått 500-1000%. Siste som nettopp ble notert i USA var FREYR, de gikk ca. 1000% på det meste, endte vel +600% før notering.

For min del håper jeg vi skal være på otc en god stund fremover. Notering sent Q3 eller Q4

1 Like

Vaccibosy var vel også der lenge…

Var innom 12 kroner idag. Nære 13 også. Anbefaler alle å lese seg opp. Hva har aker carbon av kontrakter før de var verdt milliarder. Selskapet er verdt 400 millioner. Har fått en kjempe kontrakt i Sveriges største fangsanlegg. Se hva som har skjedd med Bergen carbon og andre som har kommet fra notc listen. Sjanse for mangedobling her.

3 Likes

12,75.

12,9. Denne tar av folkens.