Ligger 5000 til salgs på 20,- nå, og 15000 på 21,-
Jeg bruker NOTC.no, men står at siste omsatte er 16,50.
Trykk på “Vis” ved detaljer. Da får du opp de siste transaksjoner. 16.50 er fredagens kurs.
takker!
Det handles villt på 20,- !
Flott at noen vil selge aksjer til den prisen
Voldsomt til volum i dag da, gitt! Noen som har oversikt over totalen? Sjekka rundt halv ti og hadde da gått minst 20k til 20kr… Nettopp gått en post til på 10k
105k @ 20,- så langt i dag.
Dumt at det er så mye påfyll på 20 kr. Ellers hadde vi stått i 25 idag.
Lurer på hvem som stadig fyller på… sånn avr det på 16,50 også .
Gjetter på Tigerstaden AS, evt Kristian Falnes.
De som har solgt tidligere.
I Q3 viser de til ett ganske stort underskudd fordi de må betale for tjenester for å bygge Brevik. Så jeg tviler på at de bygger noe selv. De kjøper tjenestene fra Aker systemet tenker jeg. Så leverer de selve teknologien. Ikke så langt unna capsol.
Det samme tenker jeg, noe som gjør at ACC og Capsol i så fall er temmelig like i set-up. Det som skiller er da teknologien, og litt konseptuelt da ACC jo tilbyr en fast månedspris for rensing. Altså en serviceavtalemodell, heller enn å investere. Nå er det mulig at Capsol også tilbyr dette, men det har ikke jeg lest meg opp på.
Uansett er det veldig interessant å se at samarbeidet med Petrofac gir Capsol innpass i nye markeder de ikke selv jobber med basert på egne salgsressurser. Dette øker jo potensielt salgsvolum betraktelig når en tar med i betraktningen størrelsen på Petrofac (ca 11 000 ansatte globalt).
Vet dere noe om notering? Jeg vet det er nevnt opptil flere ganger tidligere, men husker ikke hva som ble skrevet.
Var vel bestemt på styremøte at det skulle søkes om notering ila q4. Vet ikke om det er søkt enda, eller om det er ment som at det skulle søkes ila q4 eller om selve noteringen skulle skje ila q4. Inntrykket mitt var det sistnevnte
Dette er siste fra selskapet angående dette: the Board of CO2 Capsol has decided to initiate a process of applying for listing on Euronext Growth within the end of Q4 2021.
Når de først har søkt er det vel liten tid før notering. Noen som har innsikt i prosessen?
Men sant som noen sier. Spiller liten rolle om det er nå eller januar. Men for meg hadde det vært fantastisk jule gave å hatt denne notert før jul.
Dette ble kommunisert 12 oktober:
Board Approval to initiate process to apply for listing on Euronext Growth
As a consequence of the high increase in business activity, combined with stronger investor interest for the company, the Board of CO2 Capsol has decided to initiate a process of applying for listing on Euronext Growth within the end of Q4 2021.
Helside om Capsol i finansavisen i morgen. Fin artikkel. Sikter mot notering i midten av desember.