Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

Her er analysen min. Oppdaterte litt i dag. Ser blant annet at der er ett fremførbart underskudd på skatt jeg ikke hadde hensyntatt. Har benyttet @laplagam sine tall for markedsstørrelse.

Verdi 27 kr per aksje. Lav nedside og høy oppside. Estimatet på utvikling i cashbalanse tilsier også at her er bra med rom får utvikling av andre ben i porteføljen uten behov for emisjoner.

Har selv en post i aksjen.

Edit: Avskrivningene tatt ut av regnstykket også.

10 Likes

Her får man tydeligvis smøre seg med tålmodighet :see_no_evil:

5 Likes

Ser godkjent ut på weekly, vil gjerne ha en grønn candle neste uke over og fortsatt ligge over den gamle trendkanalen.

2 Likes
3 Likes
4 Likes

Nå synes jeg treet er godt nok ristet :joy:

2 Likes

Rart at svenskene synes mcap på ca 270mill er ok, med 150mill på bok og avtale (validering) av BP.

5 Likes

F.eks. tox-studien skulle vært klar i sensommer. Det kan komme litt nyheter / milepæler når som helst (skulle man tro).

4 Likes

Tror det snur opp herfra :pray:

2 Likes

12.11 er vel en fin dato å se etter her kanskje? Q3

1 Like

Det er bra,for jeg fylte på med 10 k på 13,62 i dag.

2 Likes

Ble et lite støttekjøp fra meg idag også på 13,52

1 Like

Man skal aldri undervurdere den kollektive (idiot-)kraften til AVA, men ja, det burde snu rundt her.

3 Likes

Hva skal man si? Dette er vel den groveste feilprisingen (i mangel av bedre ord) jeg har sett. Vurderer å doble, uten at det var planen. Kjedelig, men kanskje nødvendig.

1 Like

Starter å lure på om dette er pga en skadet aksjonærmasse eller om vi har misset en rosa elefant i kamuflasje klær :thinking:

Det er vel biotech forbannelsen. Aksjonærer mener vel dette var den største triggeren som kunne komme på en stund og trader kun på denne informasjonen. Støttekjøpte litt idag jeg også.

Kan være forsøk på SL raid før videre oppgang? :man_shrugging:

Spoler man båndet fram et år er kursen en helt annen.

Dette er svaret. Spørsmålet er hvor ille de kan stelle i stand ting. Dette er samme gjeng som kan ta den til 20 på et par timer også, men eiermassen er full av retail og det merkes.

Har du investert i prekliniske selskaper før ifht risk osv?