Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

Ja, eller mye mer.
Men når den får en sånn sprett, kommer den ned igjen den greia der.

2 Likes

image

Jada, neida, så.

Edit:

Hva pokker er det de driver med. Kan vel knapt være annet enn shortangrep fra GSAG og IEGG som tas imot (hittil) av SWB?

Og der kastet NRD seg på dumpingen. For et **** sirkus.

4 Likes

Gleder meg til aksjen bryter opp av denne formasjonen :money_mouth_face:

1 Like

Håper tox meldingen blir startskuddet :champagne::facepunch::fist::fist_left::fist_right:

1 Like

Når forventes den?

Spissen er 2. desember så enten slutten av november, eller begynnelsen av desember

1 Like

Det var vel den tekniske formasjonen, tox er vel guidet i Q4.

1 Like

@Fornybar står for de fundamentale analysene som jeg baserer meg på - så det jeg postet er basert på det tekniske ja.

Fra LinkedIn:

CombiGene’s CEO Jan Nilsson describes how the collaboration and licensing agreement with Spark Therapeutics creates new business development opportunities at Stora Aktiedagen Stockholm November 30, at 16.30 2021

The agreement provides Spark with the exclusive world-wide license to develop, manufacture and commercialize CG01. Under the terms of agreement, CombiGene is eligible to receive up to $328.5 million excluding royalties, with $8.5 million upon signing, up to $50 million at preclinical and clinical milestones. CombiGene will also be reimbursed for certain authorized R&D expenses. Upon commercialization, CombiGene is eligible for tiered royalties ranging from the mid-single digits up to low double-digits based on net sales.
https://lnkd.in/et2kNcPf

3 Likes

Altså, jeg trodde avanza var størst, ikke abn. Har dette endret seg i det siste?

Man hopper jo ikke akkurat i taket av at ABN er største eier her? Har de vært langsiktige?

2 Likes

De kom inn for et år siden.

«Den 4 augusti beslutade CombiGene att genomföra en riktad nyemission på ca 15,5 miljoner kronor före emissionskostnader till det holländska investmentföretaget Nyenburgh Holding BV (NYIP), vars fokus är life-science industrin. Igår kunde CombiGene meddela att NYIP har för avsikt att fullt ut teckna optionerna i serie TO5, som likt TO4, har en teckningsperiod som löper mellan 16 november 2020 och 30 november.«

2 Likes

Priset til cash + 70 millioner.

Avtale med Roche, plattform med bekreftet innlisensieringsevne og dekkede utviklingsutgifter.

Pling plong :bell:

1 Like

Å vise frem selskapet og teknologien til et bredere publikum er vel positivt. Men det vises neppe igjen på kursen på kort sikt Da må selskapet komme med nyheter, og det kommer ikke på slike møter.

Hvilke :gorilla: :gem: :open_hands:t2: HODLER enda?

  • Team HODL
  • Team GTFO

0 stemmegivere

1 Like

Det er en SWB-aktør som nettokjøper hver dag for tiden. Får håpe dette tar unna litt float og er den første av mange profesjonelle investorer på vei inn.

Tatt inn litt mer, så får vi håpe denne kan reparere litt andre dritt aksjer…

2 Likes

Sender live her 16.30.

Om man HODL’er denne (slik jeg gjør), så er det jo i håp om at Spark/Roche lykkes med å ta main asset (CG-01) inn i klinikk. Det er også $-milestones i nær fremtid på den resterende prekliniske løypa.

Voldsom oppside, det er sikkert. Og med mcap på cash + 60-70 msek, så er intenting priset inn. Strengt tatt forstår jeg lite av dagens prising, men mye (om ikke alt) kan nok attribueres til stor float og et grusomt bioteksentiment blant småsparere i Sverige.

En SWB-aktør nettokjøper jevnt og trutt.

3 Likes

Noen som vil tippe når det prekliniske programmet ferdigstilles?

Er endel triggere fremover.

Hvor mye som blir reimbursed for R/D.
Hvilket stoff som blir leid inn for ny indikasjon som skal satses på.
Og selfølgelig oppstart av Spark på nyåret.

Etc

Har du et bullestimat du opererer med?