Og jeg må kjøpe 12K TV for å nyte 2000-samtidige spillere deathmatches i høyeste kvalitet
Live gameplay idag med Gamereactor
Virker ikke ting som det skal eller er de level up folka litt “slow”?
De konsentrer seg vel null om å sette seg inn i spillet. Bare vaser
Hmm. Dette bør vel være bedre når det slippes håper jeg. Virker unødvendig komplisert.
Det her er et type spill som må funke med en gang. Tror ikke massene av gamere gidder å sitte å plundre for å i det hele tatt få til å spille.
Ser for meg mye negative reviews som bør unngås… Strålende review ratings er jo det som skal selge dette spillet…
Ga de opp å få med alle?
Hehe, CCC er lavterskel rouge - de fleste roser at det er «lett» og plukke opp og egnet for Co-Op.
Anmelderen ovenfor (Critical Hit) mener feks. at det er «for enkelt» for de som er hardcore i sjangeren.
Ser på nå, morsomt med norske kommentarer!
Sier ikke noe om spillet. Ser bare at de ikke fikk til å få med alle som skulle spille? Aner ikke hvorfor.
Ingen aning Satt nettopp på!
Det var noe som ikke funka… de skulle spille 3 eller 4 player, men de andre greide ikke å kontrollere"sin character" De knota et kvarters tid, så ser det ut til at de gav opp og kjørte videre med 2 player.
Alright, kanskje de nevner noe om det.
Blir vel meldt tilbake og sett på før launch iallefall… eller mulig det bare var level up gjengen som var litt i svime, som Anguilla skriver😂
De har en korrekt kopi av spillet (med key?), og så er det noe med remote play som skal gjøre at folk uten key kan spille også. Men dette fungerte visst bare med 2 spillere, og ikke 3 spillere. Slik jeg forsto kommenteringen deres.
Som investert i Funcom for tiden så vil jeg også si at Chop Chop for meg ser subjektivt dårlig ut, og når jeg leser previews og ser folk spille, så ser jeg ingen grunn til at dette skal selge veldig bra. Google trends og steam wishlist viser det samme bildet. Dette spillet ser ikke ut til å skulle selge noe særlig ved lansering per dags dato.
Det virker på meg som om tanken er at “fun co-op” skal bære spillet, og min tanke rundt roguelike spill er mye det samme som RTS spill. Disse spillene fungerer normalt best når de er enkle i starten og superkomplekse senere, og passer for folk som liker å spille spill alene.
Nå skal jeg ikke garantere flopp ved lansering, men det trender i den retningen.
Så er nok investeringen i dette spillet så liten uansett at det i praksis ikke har noen stor betydning for selskapets økonomiske resultater.
Det vil stå på prisingen. Dette er et spill folk kjøper for moro skyld.
Ja, jag tror inte man ska ha speciellt stora förväntningar. Så länge Funcom får tillbaka investeringen så får det anses ok. Det är oavsett inte det här spelet som skall reprisa företaget.
När det gäller spelet så hoppas jag att svårighetsgraden skruvas upp till releasen. Jag kommer köpa det på switch och hoppas kunna rekommendera det till vänner .
Sänk förväntningarna. Kommer inte synas på resultatet oavsett hur spelet går. De är en för liten och smal produkt