Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

De konsentrer seg vel null om å sette seg inn i spillet. Bare vaser :rofl::rofl:

Hmm. Dette bør vel være bedre når det slippes håper jeg. Virker unødvendig komplisert.

Det her er et type spill som må funke med en gang. Tror ikke massene av gamere gidder å sitte å plundre for å i det hele tatt få til å spille.

Ser for meg mye negative reviews som bør unngås… Strålende review ratings er jo det som skal selge dette spillet…

Ga de opp å få med alle?

Hehe, CCC er lavterskel rouge - de fleste roser at det er «lett» og plukke opp og egnet for Co-Op.

Anmelderen ovenfor (Critical Hit) mener feks. at det er «for enkelt» for de som er hardcore i sjangeren.

Ser på nå, morsomt med norske kommentarer!

Sier ikke noe om spillet. Ser bare at de ikke fikk til å få med alle som skulle spille? Aner ikke hvorfor.

Ingen aning :man_shrugging: Satt nettopp på!

Det var noe som ikke funka… de skulle spille 3 eller 4 player, men de andre greide ikke å kontrollere"sin character" De knota et kvarters tid, så ser det ut til at de gav opp og kjørte videre med 2 player.

Alright, kanskje de nevner noe om det.

Blir vel meldt tilbake og sett på før launch iallefall… eller mulig det bare var level up gjengen som var litt i svime, som Anguilla skriver😂

De har en korrekt kopi av spillet (med key?), og så er det noe med remote play som skal gjøre at folk uten key kan spille også. Men dette fungerte visst bare med 2 spillere, og ikke 3 spillere. Slik jeg forsto kommenteringen deres.

3 Likes

Som investert i Funcom for tiden så vil jeg også si at Chop Chop for meg ser subjektivt dårlig ut, og når jeg leser previews og ser folk spille, så ser jeg ingen grunn til at dette skal selge veldig bra. Google trends og steam wishlist viser det samme bildet. Dette spillet ser ikke ut til å skulle selge noe særlig ved lansering per dags dato.

Det virker på meg som om tanken er at “fun co-op” skal bære spillet, og min tanke rundt roguelike spill er mye det samme som RTS spill. Disse spillene fungerer normalt best når de er enkle i starten og superkomplekse senere, og passer for folk som liker å spille spill alene.

Nå skal jeg ikke garantere flopp ved lansering, men det trender i den retningen.

Så er nok investeringen i dette spillet så liten uansett at det i praksis ikke har noen stor betydning for selskapets økonomiske resultater.

14 Likes

Det vil stå på prisingen. Dette er et spill folk kjøper for moro skyld.

3 Likes

Ja, jag tror inte man ska ha speciellt stora förväntningar. Så länge Funcom får tillbaka investeringen så får det anses ok. Det är oavsett inte det här spelet som skall reprisa företaget.

När det gäller spelet så hoppas jag att svårighetsgraden skruvas upp till releasen. Jag kommer köpa det på switch och hoppas kunna rekommendera det till vänner :ok_hand:t2::grimacing:.

Sänk förväntningarna. Kommer inte synas på resultatet oavsett hur spelet går. De är en för liten och smal produkt

3 Likes

Er vel knapt 1 forventning hos 1 aksjonær til CCC.

Det sagt, så kan det fort finne på å selge…mange kopier hvis det plukkes opp av rougefolket.

«Oppmerksomheten» rundt CCC er null, niks og nada. Men til forskjell fra @anon80503862 synes jeg selve spillet ser både bra og morsomt ut. Jeg gleder meg til å erstatte Castle Crashers med dette og spille med venner.

Videre er previews i all hovedsak positive, og noen veldig positive:

Conan Chop Chop presents itself as a truly mayhem fueled, multiplayer rogue-like full of charm and violence…Funcom and Mighty Kingdom have created not only an epic party game that is absolutely better with more players, but a compelling rogue-like at that.

2 Likes

Og der røpte du hvem som har “1 forventning hos 1 aksjonær” :grin:

4 Likes

Mener du damer ? :wink:

3 Likes

Det er ikke en forventning så mye som å si noe så selvfølgelig som at dersom spillet slår an i sjangeren vil det selge i bøttevis. For en gangs skyld er det morsomt med en Funcom-tittel som kun kan overraske positivt.

Hehe, nei - her er det en referanse jeg tydeligvis ikke tar :wink:

Så da mener du roguefolket og ikke rougefolket ? :wink:

3 Likes

TOG AN! 8tegn

1 Like

Har ikke store forventninger annet at det muligens kan overraske siden forventningene er så lave.

Utenom det må jeg si min personlige mening er at spillet ser gøy ut. Permadeath er konge. Spesielt som couch coop liker jeg det. Ikke et spill jeg vil bruke mange 100 timer på solo.

Det er vel og litt spillvakum de første månedene av 2020. Mangel på store titler så kanskje vi kan være heldig.

2 Likes