Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

4 Likes

CCC till PAX australia

7 Likes

Haha jeg kan ikke være i målgruppen merker jeg

2 Likes

Synes revealen 1 april var super, men humoren det så ut som den kun var i traileren, ikke i selve spillet. En tapt mulighet. Det skal sies at spillet med en lav pris og multiplayer og en kjent ip har en god sjanse :slightly_smiling_face:

3 Likes

Bara att släppa spelet nu då? :stuck_out_tongue:

9 Likes

Det er jo en kul feature. Hvordan blir det med latency for player 2? På Steam vil vel alt avhenge av personen som kjører spillet.
Dette blir jo en feature som Google Stadia og fremtidens streamingtjenester burde komme med, med fordelen at spillsesjonen kjører på ekstern server med en sinnsvak bra internettforbindelse.

Fordelen her er jo at det typisk er venner som bor i nærheten av hverandre som bruker denne featuren. Da vil de være nærmere hverandre og få bedre ping. Rundt omkring der jeg bor har alle altibox og det blir da routet lokalt, så gjerne bare noen km. For spillere som bor lengre fra hverandre, så er Google Stadia og lignende tjenester bedre, ettersom alle spillerne får like dårlig ping (f.eks. 20ms), ikke en med lav og en med høy ping (0ms, 40ms).

3 Likes

Sikkert postet før, men kan jo legge det inn i denne tråden også :

Studio of the year i Australia.

6 Likes

“For anyone looking for their next party game, Conan Chop Chop is one I can’t recommend highly enough with its randomised world and dungeon creator, so each play through will be just as fun and unique as the one before it.”

10 Likes

På mobilen er det linjeskift etter denne delen av sitatet så rakk å tenke uffda før jeg leste videre :smile:

1 Like
8 Likes

Morro omtale av Funcom devs 1:19

2 Likes

Mulig dette er delt tidligere, men fant ikke noe ved ett kjapt søk.

Man har mulighet til å teste skoleprosjektet som ble pitchet til Funcom og som nå har blitt om til Conan Chop Chop.

Mye er nok forandret når spillet slippes, men man får iallfall ett inntrykk av hvordan spillet kan bli.

Intervju med Mighty Kingdom om prossesene bak frem til nå. Om hvordan spillet har blitt utviklet med tanke på Switch, hvordan Funcom kom i kontakt og om aprilspøken.

4 Likes

Nærmer de seg release?

1 Like

Köp Conan Exiles = få CCC?

Hoppas på någon Conan bundle framöver iaf

1 Like

15 Likes

Hmm, dette hadde jeg egentlig ikke tenkt over. Her åpner man jo opp et marked man aldri tidligere egentlig har hatt tilgang til gjennom merkevaren Conan.

9 Likes

" We’ve been playing the barbaric roguelike on PC ahead of its upcoming Early Access release."

Har jag missat något eller blir det EA release på PC?

2 Likes

Har ikke lest om noe, men kan være de skal teste features. Virker rart

1 Like

Kan jo være så enkelt som at de vil teste trykket litt gradvis. Sånn kjapp par ukers EA stress test.