Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

Nå har ikke jeg sjekket veldig grundig rundt dette, men å spille 4 stk på en PC skjønner jeg ikke hvordan man skal få til…konsoll er nok enklere.

Stikkord: USB-porter :wink:

Tja…ser fortsatt for meg at det er enklere med hver sin PC jeg…mulig jeg er litt old-school der…

Så klart er det enklere - derfor er det gull med online-mulighet :slight_smile:

1 Like

Hadde de hatt støtte for LAN burde veien til online vært veldig kort slik jeg ser det.
Det de skriver på Steam er:
“Play solo for the ultimate thrill of a roguelike or have your buddies along with you in couch co-op mode.”
Jeg tror det er 1-4 på samme maskin.

3 Likes

Det stemmer

Couch coop er jo ikke veldig PC rettet. Det er nok mer siktet til konsoll…så når det åpnes for online coop er det mer aktuelt for pc brukere å spille multiplayer også.

1 Like

Enig i at spillet er mest consollvennlig ja.
Ser forøvrig spillet ligger som nummer 322 på Top Wishlist på Steam nå. Indikerer ingen stor interesse på PC det heller :slight_smile:

Perfekt til switch :wink:

Jeg innrømmer at jeg har mistet oversikten.

Jeg har småttiser I huset som ønsker å spille flere, samtidig på PS4, og det har vist seg vanskelig. (at TV-flaten splittes i to er ikke akkurat hverken elegant eller veldig inkluderende.
Vil CCC bli lansert på PS eller er det PC som teller?

CCC kommer till alla de stora platformarna PC, PS, XBox & Switch. Det kommer inte bli en splitt-screen -samtliga spelare delar på samma spelfält (dvs hela skärmen). Det har fungerat fint för liknande titlar tidigare. :ok_hand:

3 Likes

Her er 4 tyskere som spiller i Indieboothen sin på Gamescom, for de som vil se hvordan det fungerer i praksis.
https://www.twitch.tv/videos/470177203?t=01h17m

4 Likes

Jag vill också ha en indiebooth på Gamescom och drick pils hela helgen :cry:

Kan dette spillet portes til Ipad og mobiler?

I utgangspunktet er det ikke et mobilspill. Men det ser jo absolutt ut som det bør være mulig.

Länk

Edit: tur att gamers i huvudsak läser pressfire och inte hegnar :grin:

10 Likes
3 Likes