Hehe, nesten alt jo! Hvordan er det mulig?
Hehe. Vi har vel ingen info enda
Dersom funcom får 15% for utgiverjobben og 20% for ip+annet er vi vel på sporet?..
Tror det er nærmere 50%
Regner med at Funcom får alle inntekter inntil prosjektet er break-even, og deretter en split på minst 50/50 i favør Funcom. Det er i alle fall en ganske vanlig løsning. Kan hende Funcom får (mye) mer i dette tilfelle, da Mighty Kingdom aldri ville kommet ut med et multiplattformspill uten en publisher.
Eller 90% hvis Funcom har betalt for utviklingen. Funcom har vel ikke sagt noe, så vi aner ikke?
Jeg tror dessverre at dette spillet kommer til å selge «shite» dvs. dårligere enn CU.
Vestlendingen kommer selvfølgelig til å benytte anledningen til dumpe kursen i dass, uavhengig av kurs på release dato. Tror markedet forventer «nada» av CCC…
"But now for our game session, we were able to test the Top Down Rogue Like Brawler for more than 30 minutes. It is currently playable with 4 people in the local Koop, however, Funcom let look through inquiries, it is an online multiplayer planned, which will be implemented later. "
Online Coop kommer!
Whaaaaat. Det er STORT
Fantastisk! Da må CCC kjøpes
Niiiice. Flopp avlyst.
Gode nyheter, nå må bare spillet komme med en fornuftig pris.
Bara jag som hoppas de skjuter på spelet och släpper online coop till launch?
Fordelen med å lansere spillet uten online coop er at man får fjernet alle barnesykdommer før man introduserer online kompleksiteten. I tillegg så legger dette tilrette for en lang salgshale.
Skikkelig gode nyheter til ett spill som det har vært lite til ingen forventninger rundt!
Nå ser jeg for meg at dette spilet passer best i sosial setting der man er samlet. Men man vet jo aldri hva som slår an så online muligheten er jo kjekk å inkludere.
Men jeg synes man bør ha det med ved lansering i tilfelle. Faren er jo at de som vurderer kjøp ved lansering, men dropper det på grunn av mangel på online mulighet, aldri får med seg at fuksjonaliteten kom. Så skal man få en effekt av online cop så tror jeg man er mest tjent med å ha det ved launch.
Man vil absolutt være mest tjent med å ha det ved launch. Håper virkelig at de ikke utsetter lanseringen for å få inn online coop!
Ja, la oss for all del gjøre dette til noe negativt og diskutere det ihjel.
Det er utrolig bra om de implementerer dette! Om noen klarer å vinkle dette negativt så er det kun egoistiske ønsker om å få kjøpt aksjer billigere.
Var i tvil om jeg ville kjøpe dette fordi det er veldig sjeldent jeg er på LAN og kan spille dette 4 player. Nå blir det mye enklere å spille coop og kommer garantert til å kjøpe dette og spille med venner.
Om det kommer ved launch eller senere har ingen betydning. Kommer det senere så gir det bare Funcom en ekstra mulighet til å promotere spillet på steam etc.
Er ikke nåværende løsning at man kan spille 4 på samme maskin?
Trodde ikke man behøvde noe LAN.