Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

Ok. Da blir det kost-nytte

1 Like

Dersom Chop Chop blir en hit er det ingenting i veien for at de intensiverer utviklingen med DLC’s og evt en ny online-versjon. Synes det er fornuftig at dette er et couch-coop og en knøttliten investering nå til å begynne med. Lav risiko, potensiell høy gevinst.

1 Like

For å putte det i perspektiv, ifølge NFI hadde moon et budsjett på 10MNOK før funcom kom inn.

Chop chop er en MYE MYE MYE mindre produksjon.

2 Likes
3 Likes
10 Likes

My inner raging nerd who’s recently been way quieter than years past would be really mad about seeing the Conan property being tied to such a silly game, but thankfully, my fun loving side smacked that fool aside when it saw how enjoyable it turned out to be.

8 Likes

Ser at Mighty Kingdom ikke har store titler som opptar tiden dems https://www.mightykingdom.com/games/
Så om Conan Chop Chop blir en hit så har de mest sannsynlig kapasitet til å ri bølgen og vi kan se en lang hale på dette spillet også :ocean:

1 Like

Conan Chop Chop is out on September 3rd, for PC, Xbox One, PlayStation 4, and Nintendo Switch. Get ready to start choppin’!

9 Likes

"When asked if any of that April Fools’ trailers more radical features like a 1,000 player battle royale mode would make it into the game, he only stated “I’m not quite sure we’d get to 1,000 players. Some of that stuff was definitely tongue and cheek, but we’ve some got big things we can do with it and places we could take it.”

6 Likes

Spillet kommer ikke til å gjøre oss rik, men det kan bli ett kult spill og gi Funcom en ny gruppe spillere :girl: :boy:
image

12 Likes

Jeg vedder 1000 kr på at chop chop får flere reviews på 1 mnd enn det CU har totalt til nå på steam (526)

Noen med baller? :grin:

4 Likes

Hva blir prisen på CCC ?

• 5 $
  • 10 $
  • 15 $
  • 20 $
  • 25 $ eller mer

0 stemmegivere

Hvor mange reviews får CCC på steam i løpet av første mnd ?

• 100
  • 250
  • 500
  • 1000
  • 1500 eller mer

0 stemmegivere

2 Likes

Jeg tror spillet får over snittet antall review per solgte spill. Pga typen spill.

1 Like

Jeg tror spillet blir veldig billig og selger bra.

1 Like

Pris er avgjørende.

Det er et sånt spill man kan kaste en hundrelapp på for moro skyld.

1 Like

Man kan nesten ikke gjøre annet enn å le av spillet, derfor tror jeg det blir gode reviews på det.
Nostalgi for den eldre garde som husker gamledager og grafikken som herjet da, samt ADHD unger som går bananas, dette er enten eller, det beste er at det har vært en “ubetydelig” investering.

2 Likes

Tror dette lett blir en mini-hit!

3 Likes

Hva slags andel av kaka kan man regne med at funcom sitter igjen med her når mighty kingdom har fått sitt?

carrot-cake sånn cirka

1 Like