Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

Yepp 0.2-0.3 musd låter rimligt

Kanskje det tar 2-3 timer å spille gjennom om man ikke dauer en eneste gang, men problemet / eller skal man si utfordringen ligger nettopp der…

… och de nämnde att svårighetsgraden är hög :point_up:t2:

1 Like
4 Likes

Får se om de følger oppfordringen min

22 Likes

8 min praise av 4 killar som lirat CCC

10 Likes

Men her på TI så er spillet allerede dømt til å ikke bli en suksess :joy::v:

4 Likes

Ja der ser man. Det ser nå ut som spillet er godt mottat. De er både nominert og disse gutta elsker Conan Chop chop… De sier blant annet at de er definitivt inne på noe.

Om dette ikke skulle bli millard omsetnig- Så syns jeg Funcom gjør det noe veldig riktig. Finner gode spill og får gode realasjoner som Puplisher. De ser an markedet uten å bruke de største resursene på det for å bruke de heller større midlene som de vet har en gehør i blant spillerene,

At denne satsningen er noe negativt ( Noe som også ikke var forventet i utgangspunket) Kan ikke
jeg skjønne ihvertfall

Så kanskje Connan Chop chop kan bli noe større satsning etterhvert. Bra FUN.

8 Likes

De må bare få på plass multiplayer via internett. Har ikke tenkt meg på lan party med det første :roll_eyes:

2 Likes

Om jeg har forstått det riktig er det lokal multiplayer, på en maskin.

Det kommer ikke multiplayer via internett, det vil sikkert doble utviklingskosten.

2 Likes

Vil det funke med virtuelt LAN program?

Edit: Som Hamachi?

Har inntrykk av det jeg også.
Jeg tror ikke det er et spill folk ville spilt særlig lenge via internett. Dette er et spill unger kan ha det gøy med sammen eller litt eldre kan fjase med, gjerne i kombinasjon med en kald øl :slight_smile:

1 Like

CCC blir et spill som det er kjekt å spille sammen med ungene :slight_smile:

1 Like

Chop chop! :sunglasses:

" Keeley: The most fun I saw anybody having was with the game Conan Chop Chop , a roguelike brawler that Funcom revealed as an “April Fools’ joke” this year — but it’s very real. I was at Funcom to demo Moons of Madness because I’m a sucker for any game that namechecks Lovecraft in the press materials, and there were so many squeals of delight coming from the people playing Chop Chop that I came back later to try it. Absolutely a top-notch party game."

15 Likes

Tror Funcom har truffet det berømte spiker hodet. Ikke bare på MOM men også CCC. unger tror jeg blir ville etter å spille CCC. men hvis gamere vil ha det online og ikke bare lokalt så bør de lytte på de.

Man skal alltid lytte til hva folk mener men viktig å gjøre en reality check på det. Som Keeley skriver: top-notch party game.

Jeg har meget liten tro på at folk kommer til å sitte i hvert sitt rom og spille dette spillet sammen. For at streamere skal kunne prøve det sammen hadde det nok vært en fordel men at online multiplayer er viktig for spillet tror egentlig ikke jeg.

1 Like

Hvis det teknisk ikke er en umulig sak så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan please enhver.

Teknisk umulig er det jo helt sikkert ikke,
Men spillet virker ikke være laget for nettverksspilling men kun spille flere på samme maskin. Forutsatt at det er riktig oppfattet så er det nok en del jobb å legge inn online multiplayer. Å legge inn slik funksjonalitet i ettertid er ofte en mye større jobb enn å designe det inn fra starten av.

2 Likes

Jag räknar med max 0.2 musd revenue i Q3 på CCC.

2 Likes

Det koster penger, rimelig mye penger for full online coop.

2 Likes