Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

Er funcom E3 streamen igang?

https://www.twitch.tv/twitch starta 19.15 . MoM skal pÄ 21.15 mener jeg pÄ

9.99 usd max

1 Like

Hadde de kun 15 min pÄ Ä fortelle om spillet?

https://www.twitch.tv/videos/438494037

Fra cirka 54 minutt og utover for de som ikke rakk Ă„ se

2 Likes

Digger at det er ildsjeler som stÄr bak. SÄ fÄr de litt vind i seilene sÄ kan det komme mye kule utvidelser!

2 Likes

Sa de det? Det er jo veldig lite.

ForeslÄr $4,99 for dette spillet hvis det er tilfelle. Og jeg fatter ikke hvorfor de benytter PC Gaming Show pÄ dette her.

3 Likes

Selger heller 5 millioner kopier til 9,99 USD en 1 million til 19,99 USD
 De gÄr nok for word of mouth.

Den vanlige gameren har en terskel pĂ„ hvor “mye” han Ăžnsker Ă„ “slĂžse”. Jeg kan fint kjĂžpe spill pĂ„ impuls til ~ 200kr, som jeg helt ĂŠrlig tipper jeg bare spiller 2-3 timer. Ikke om de koster 400

Koster vel ikke all verden og nÄr de fÞrst skal gi det ut sÄ mÄ de jo nesten vise det frem noe sted.
Jeg synes det er naturlig og riktig at de fokuserer pÄ de spillene som er nÊrmest i tid. Dog skulle jeg Þnsket at det var et litt stÞrre prosjekt enn dette de hadde kommet med. Er ikke veldig oppspilt over dette prosjektet.

1 Like

Men nÄr spill som Binding of Isaac har 11 timer gameplay - kun pÄ main story, da har jeg ikke den helt store troa pÄ at det skal selge sÄ mye til en pris over $5 hvis det bare varer 2-3 timer. Da mÄ de ha noe annet Ä slÄ i bordet med, for det sÄ jo ikke akkurat ut som noe veldig nyskapende.

Uansett bare bonusinntekter, men de burde benyttet game showet til noe annet er nÄ bare min mening da.

2 Likes

Er nok for langt frem i tid til de interne spillene til at Funcom Þnsker Ä vise noe enda. Jeg har tippet interne spill Q2 og Q4 neste Är. Hadde de hatt plan om januar tror jeg kanskje de hadde gÄtt for denne anledningen.

1 Like

En teaser hadde vĂŠrt helt innenfor imo. De har jo enda ikke annonsert hva det er slags spill, det kunne de gjort her.

3 Likes

Til dels enig
 Skulle helst sett noe som skisserte 2020-prospektet.

PĂ„ en annen side er oppsiden heftig mtp. hvor liten investeringen er.

Tror inte man ska ha nÄgra höga förvÀntningar pÄ CCC. Det kÀnns som att budgeten Àr alldeles för lÄg för att det ska bli av signifikant betydelse pÄ resultatet. För att CCC skall komma upp i en högre nivÄ tycker jag krÀvs:

1. Online co-op.
  2. Fler spellÀgen. Kan tÀnka mig spelet förhöjs av nÄgon arena leaderboard sak eller till och med ett BR lÀge. KrÀvs nr 1 för detta. I april skÀmt videon var de ju nÄgot sandstorm lÀge.
  3. BĂ€ttre balanserat.
  4. Mer animationer, fler kombos m.m.
    5.BÀttre och mer röststyrning av karaktÀrer och NPCs. Mer varierande ljud i combat.

Skall tillÀgga att jag bara sett 20 min gameplay sÄ ingen aning om de Àr nÄgra punkter som Àr bÀttre efter hand.

Kan inte tÀnka mig att spelet sÀljs för mer Àn 10 dollar.

Nej jag dissar inte spelet, det finns sÀkert en bra plan för spelet iom 4 plattformar som kan göra att de sÀljer helt ok ÀndÄ :slight_smile:

2 Likes

Online Coop er jo et must imho

Da tenker jeg vi ser pÄ et spill til 3-5$, ikke 10$. Jeg tenker ogsÄ at budsjettet er svÊrt lavt, 50-200TUSD?

2-3 timer gameplay? Nei nei det kan ikke stemme. Skal jo vére “9 billion randomly generated dungeons” i spillet. :sweat_smile:

1 Like

gameplay tid Àr nog en definitionsfrÄga. Kanske tar 2-3h att ta sig i igenom spelet men spelet har ju Àven infinite replayability sÄ nÀsta gÄng du kör spelet Àr det annorlunda. Plus de sa vÀl Àven att om du dör fÄr du börja om frÄn början?

1 Like

Man unlocker jo nye ting etterhvert som man er igjennom det flere ganger.

2-3 timer gameplay er nok litt klossete formulert.

1 Like

Ja, det lÄter rimligt att det ligger dÀr nÄnstans. De sa ju att detta var ett skolprosjekt frÄn början. Funcom kom in vid en senare tidpunkt och grabbarna fick lÀgga in Conan-skin pÄ spelet och sÀkert putsa en del.

Budgeten ligger nog nÄnstans runt det du skisserar