Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

De spillene er populære på Steam. Spiller ikke så mye slikt selv. Men når Rui sier ‘tilbake til røttene’ så er det ikke dette jeg tenker på akkurat.

Jeg tror det er litt fordi hardcore Conanfans nok føler at dette blir for dumt og trekker Conan-navnet litt ned i søla.
Skjønner de forsåvidt litt men generelt så mener jeg det er viktigere at et spill er elsket og hatet enn at det ikke skaper interesse :slight_smile:

4 Likes

Sett opp mot det man bør kunne forvente av denne typen spill til konsoll. Det finnes jo mobilspill som ser 10x bedre ut. Det jeg ser i traileren minner om hjemmesnekret flash spill som man kan spille gratis via browseren :slight_smile:

2 Likes

Som aktieägare är ju detta bara positivt, jag försöker men kan inte se det på nåt annat sätt. Jo visst, det hade varit coolt med Darkborn men detta var ju bara spekulationer och antagelser här på forumet.

Det är ingeting som har tagits ifrån Funcom under helgen, däremot har vi fått officiellt bekräftat en ny release i 2019. I 10 av 10 tillfällen är detta positiva nyheter. Mitt tips är att ta några steg tillbaka och tänka lite större på det. Då hoppas jag ni ser detsamma som jag.

Sen är min ärliga uppfattning att CCC har seriös potential! :slight_smile:

2 Likes

Heh, tror vi må ha spillt forskjellige rogue-like spill, de jeg har spillt har stort sett vært riiimelig basic. Hele sjangeren er jo retro. :smiley:

5 Likes

Dette gir meg egentlig skikkelig Dink Smallwood vibber. Hvor mange her har spilt Dink? Raise your hands!

1 Like

Har lest litt rundt om på de ulike kommentarene som har blitt postet, og det ser ut som folk stort sett ut som folk ser frem til dette spillet. Tror utgivelsen på Switch kan overraske stort. Er jo perfekt for Switch.

After Blood Dragon I am 100% supportive of April Fools games becoming real. Looks hecka fun and looks like Cyanide and Happiness made a Zelda game.

It has co-op and you can play as chibi Conan the friggin’ Barbarian…100% all in.

…Is it weird that I want this? I want this.

It looks delightful and it’s on Switch? I’m sold .

https://massivelyop.com/2019/06/10/funcoms-april-fools-day-game-conan-chop-chop-was-not-a-joke-and-it-launches-september-3/

Yup. This is perfect for the Switch. Count me in.

Legit gonna put this on my Switch. Reminds me of Crashlands, same humor. <3

4 Player couch coop on PC.
Dammit, now I have to buy it.

I told myself I was done roguelikes. Unfortunately for my wallet, I have a weird burning drive to consume all things Conan.

8 Likes

Enig, burde undercutte “Dont starve together” som har nok har litt mer content. Det selger veldig godt på 6 euro og ligger på topp 150 ish rundt 15 euro. For så å punge ut noen DLC `s i etterkant.


https://www.gamevizz.com/82/

3 Likes

Hvordan har de rukket å komme såpass langt på dette allerede siden 1. april bare?? Noen som fant noe rundt dette?

Det er et bittebittebittelite spill? :stuck_out_tongue:

2 Likes

For meg som elsker kjappe kortspill ala Hearthstone(ikke at det er sammenlignbart) så er jo dette et superfun spill som jeg kan spille med søskene mine :joy: hvis flere tenker som meg så er det mulig dette har potensiale til å selge meget bra får sånn Maple Story vibes av det… Mario Party som også er 1-4 player har høy funfactor! :smiley:

3 Likes

Det treffer nok bredere enn mange her tenker ja… men skal holde kjeft om potensiale osv før jeg får testa det😁. Håper på demo før release, men det er vel heller tvilsomt?

1 Like

Det er nok ikke heeeelt på Mario Party nivå, men ja, det er en type spill som man bare plukker opp, spiller noen kvelder og så legger vekk. Jeg tenker risk/reward på spillet er bra, rett og slett fordi det må ha vært grisebillig å lage.

4 Likes

Mario party er magisk :smiley: Tror CCC kan funke veldig bra på switch og er nok der jeg kommer til å kjøpe det.

3 Likes

De har nok holdt på med det lengre enn det. Det var jo en gameplay trailer de slapp 1. april :smile:

1 Like

https://clips.twitch.tv/PiercingBlindingShingleNerfBlueBlaster

Nice stream game :+1: @lirik

2 Likes

Var nok dette som var mitt førsteinntrykk når jeg så det, og sliter en smule med å ombestemme meg tbh.

1 Like

Det er for tidlig å estimere noe angående salg, tror personlig jeg begynner å se på det helgen etter myz lansering når det er ca 1 måned til lansering.

Denne typen spill kan selge nesten null, eller svært bra.

1 Like

1 Like

Om dette selger like bra som Don’t starve så blir det greit med penger ut av det.
Artig at de kjører den type spill, lav billig å lage og har en potensiell stor oppside.