För att nå den breda massan behöver de fixa riktig co-op och inte local co-op. Han säger night stream game. Alltså lirik vill lira hop med shorty och giantwaffle. går inte med local. @GyldeN
Local co-op ja… hadde ikke fått med meg det ! håper virkelig de fikser det, men det blir vel neppe til release. Når det er sagt er det aaalt for få local co-op spill på f.eks ps4 (Cirka 250 spill som har kommet ut pr.nå) Skal ikke se bort i fra at funcom har tenkt at her er det et marked å mette !Blir å teste dette med dama på ps4
Ser ut til at conan chop chop gjør seg bemerket på E3
Redeye har troen på Conan Chop Chop:
20 min gameplay
Merker det klør i Castle Crashers fingra
ser askul ut i co-op!
Det så faktisk litt morsomt ut. Dette blir nok fort det mestselgende spillet i 2019 for Funcom.
Haha, ja. Ikke verst for en aprilspøk.
Jag skulle gissa att spelet hade varit under produktion i 4-5 månader när trailern kom ut
Var jo ingen aprilspøk.
Jeg gleder meg mest til 12k 360 grader VVR (Vil det si at du spiller en som spiller Chop chop?), samt eye of the storm mode.
Likte stemningen i spillet! Håper de jobber mer med sloss-lyden… ya ya ya ya ble veldig masette Savner morsomme kommentarer fra karakterene Ellers ett super kosespill som skal spilles!
Detta var på Xbone med
Hade önskat mer interaktion (cutscenes eller prat med NPCs) eller att gubbarna pratade.
det verkar tillräckligt svårt iaf då de inte klarar det.
Ser moro ut og for den rette (lave) prisen så kan det selge greit.
Men lukter litt misbruk av Conan-IP’en
Meh, det så kjedelig og dårlig balansert ut. De daua jo basically bare på feller. Jeg har spillt et par slike spill, ble aldri noe god i dem, men moro var det. Dette så bare ut som et døllt ARPG.
Jaja, MoM synes jeg fortsatt ser bra ut.
Absolut men verkar ganska basic och de är väl i princip första gången de får rejält med feedback. Tror de kan ändra ganska mkt på några månader.
Det er faktisk et godt poeng, er ikke sååå mye som skal til for at spillet blir mye bedre.
Yeah borde inte vara svårt att :
- Hardcore musik vid boss fighter
- Mer interaktion både vid NPCs och deras egna diskussioner
- Balansera bättre
- Mer animationer.
går och göra lite av varje idag.