Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

http://blog.conanexiles.com/en/announcing-first-conan-exiles-livestream/ !!!

16 Likes

Selvfølgelig når jeg sitter i Køben og blir skjemt bort. Jaja jeg får jo se det før børsen åpner igjen da i hvertfall :slight_smile:

1 Like

I morgen? I’ll be there :smiley:

2 Likes

Ja vi har alltid julebord i Køben. Det er kaldt, men veldig koselig for damene. Jeg, for min del, kan drikke øl hvor som helst :slight_smile:

6 Likes

Noen bruker nok mer penger enn andre på spill. Jeg bruker langt over snittet. Den siste tiden mer enn normalt. Hvorfor? Jo jeg er litt lei av poe og litt lei av overwatch (to av de spillene jeg fortsatt orker å spille). Generelt har jeg lett etter et nytt spill. Helt utrolig hvor langt det er mellom hvert gode spill. Uncharted 4, civilization 6, doom og final fantasy 15 skriker jo ikke akkurat nytt og spennende til meg i hvertfall.

De som vil ha skytespill har mye bra å velge mellom, mens de som liker fantasy og survival spill har ikke fått mye bra de siste årene. Timingen har vel aldri vært bedre for et Conan Exiles. Må si at det føles veldig godt at konkurransen er såpass dårlig akkurat nå.

Med developer stream hver 14. dag fra i morgen og frem til lansering vet vi også at Funcom gjør noe nytt og spennede på promo-siden. Det har jeg tro på. Billig og effektivt.

Et survival spill med høyere produksjonskvalitet enn det EA spillere typisk opplever kan vel ikke skuffe? Så lenge det er gøy da.

4 Likes

35 posts were merged into an existing topic: Tekinvest - Gamere

En liten screenshot fra streamen igår :slight_smile:

16 Likes

Snart høyere enn LMO Peak?

3 Likes

Her har vi en som ser potensialet i alle fall, ARK meets SKYRIM. Klarer funcom det så ser det lyst ut:
Interessante betraktninger, få views. Jeg har også sett potensialet for å CE kan bli et bedre spill i single-player-mode enn de andre som nok føles veldig tom ut å spille alene.

8 Likes

Ser man denne filmen og sammenligner den med streamen, ser det ut som vi har mange godbiter i de kommende streamene. Har ikke spilt selv på mange år, men har virkelig lyst til å prøve CE.

4 Likes

Skyrim har solgt i overkant av 20.millioner, så klarer Conan 1/10 av dette så må det vel regnes som en suksess? (Spørsmålet er retorisk).

2 Likes

Skyrim er vel megasuksess :wink:

1 Like

Bare en liten tanke til 20 dollar pr solgte spill. Hvis det er som analysen sier og at spillet gjør det så bra så de tuter på med PS4 lansering, så er trolig ikke 20 dollar netto noe problem selv med rabatt. Analysen sier at konsoll selger 2-3 ganger PC, og her kan de selge spillet for langt høyere pris, spesielt på PS4 lanseringen som vil være full-release

3 Likes

Verdt en titt!

Den har vi diskutert i flere dager nå :wink:

3 Likes

Dette her liker jeg, mer slik, brutalt og rått. Det de viste frem var veldig snilt. Men det var bare første Streamen.

7 Likes

Enig, gleder meg til kamp og mer avanserte deler i neste stream.

3 Likes

I’m completely abandoning ark for this game.

Bare å telle ned til 16. desember.

Bra video som setter fokus på AMA som var på Reddit:

Del 1 av 2. Han er ikke ferdig med del 2 enda.

Noe jeg liker med denne runden i funcom er hvor på ballen de prøver å være:

Her er funcom allerede i gang med å svare på youtube-spørsmål og de svarer ganske godt.
Jeg er overbevist om at neste stream vil være en vesentlig forbedring ift. denne første der spill-lyden blant annet sviktet. Kutt ut hogging/knusing av trær/stein og kutt ut også disclaimers og fokuser på det som gjør CE bra ift. konkurrentene.
noen eksempler:

4 Likes