Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det funker jo i aksjer forumet er godt eksponert i. Og det er flere på top20 som henger her :wink:

Det sagt, hva skal til for å sitte igjen med 20$, mener du Mk1?

2 Likes

Men vet vi at det med 20USD at det gjelder fra spillet i EA? Mulig det kun gjelder etter vanlig release.

Uansett så vil konsoll spillene dra inn en del da prisene der er veldig mye høyere enn spill på pc.

Final Fantasy XV ble lansert i går. Et spill som har tatt nesten 10 år å utvikle.

Her er stemningsrapport fra Japan i morgentimene:

Bestilte det selv på early-bird tilbud på Lefdal i går natt :slight_smile:

Tenk om Funcom hadde fått til noe slik om 5-10 år? :smiley:

1 Like

Håper ikke det. Se på 3drealms :frowning:

Uttrykte meg dårlig: jeg mente ikke Funcom skal lage FF type spill om 5-10 år (det hadde de aldri klart heller) - men at de får til et spill som får folk til å skulke skole og jobb for å kjøpe (se artikkelen om Japan).

1 Like

Hva sier gikta @Nocturne? Får vi CE stream på fredag, eller ville det vært meldt på Reddit og FB allerede hvis det var tilfellet? Siden de lovte stream “very soon” i AMAen bør det være enten denne helgen eller neste.

Har tenkt det samme som deg. Denne eller neste helg. Kan regne med litt radio silence etter det kanskje med det virkelige “trøkket” først etter nyttår. Blir spennende å se spillet live da! Forhåpentligvis uten noe bugs :slight_smile:

Haha! Hadde vært flott med fatale bugs og full krasj under den første streamen :poop:

Gleder meg utrolig mye til og endelig få sett spillet!! Hvis det er så bra som jeg håper, så vil det gå viralt før bagger rekker å si rally :money_mouth:

2 Likes

https://www.simplygon.com/news/funcom-uses-simplygon-in-conan-exiles

7 Likes

http://blog.conanexiles.com/en/announcing-first-conan-exiles-livestream/ !!!

16 Likes

Selvfølgelig når jeg sitter i Køben og blir skjemt bort. Jaja jeg får jo se det før børsen åpner igjen da i hvertfall :slight_smile:

1 Like

I morgen? I’ll be there :smiley:

2 Likes

Ja vi har alltid julebord i Køben. Det er kaldt, men veldig koselig for damene. Jeg, for min del, kan drikke øl hvor som helst :slight_smile:

6 Likes

Noen bruker nok mer penger enn andre på spill. Jeg bruker langt over snittet. Den siste tiden mer enn normalt. Hvorfor? Jo jeg er litt lei av poe og litt lei av overwatch (to av de spillene jeg fortsatt orker å spille). Generelt har jeg lett etter et nytt spill. Helt utrolig hvor langt det er mellom hvert gode spill. Uncharted 4, civilization 6, doom og final fantasy 15 skriker jo ikke akkurat nytt og spennende til meg i hvertfall.

De som vil ha skytespill har mye bra å velge mellom, mens de som liker fantasy og survival spill har ikke fått mye bra de siste årene. Timingen har vel aldri vært bedre for et Conan Exiles. Må si at det føles veldig godt at konkurransen er såpass dårlig akkurat nå.

Med developer stream hver 14. dag fra i morgen og frem til lansering vet vi også at Funcom gjør noe nytt og spennede på promo-siden. Det har jeg tro på. Billig og effektivt.

Et survival spill med høyere produksjonskvalitet enn det EA spillere typisk opplever kan vel ikke skuffe? Så lenge det er gøy da.

4 Likes

35 posts were merged into an existing topic: Tekinvest - Gamere

En liten screenshot fra streamen igår :slight_smile:

16 Likes

Snart høyere enn LMO Peak?

3 Likes

Her har vi en som ser potensialet i alle fall, ARK meets SKYRIM. Klarer funcom det så ser det lyst ut:
Interessante betraktninger, få views. Jeg har også sett potensialet for å CE kan bli et bedre spill i single-player-mode enn de andre som nok føles veldig tom ut å spille alene.

8 Likes

Ser man denne filmen og sammenligner den med streamen, ser det ut som vi har mange godbiter i de kommende streamene. Har ikke spilt selv på mange år, men har virkelig lyst til å prøve CE.

4 Likes