Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

ÄR det inte din “personliga” rekomendation då? Eller lokalt?
Inte globalt feature vad jag kan se

2 Likes

CE nr. 174 nå på GTS!

1 Like

Ser Conan ligger på 404 plass… På GTS.

Er veien fra 174 til 404 så rask?

Det selges nesten ingenting på noen av de nivåene såvidt jeg har forstått. Tror salget blir ganske marginalt allerede utenfor topp 25-30ish (det er mitt inntrykk)

1 Like

Ja, den er nok dessverre det. Den var opp i 180-90 plass bare noen minutter etter jeg så den på 174. :joy:

275 plass på GTS nå. Skiller nok lite i antall solgte spill så langt nede på lista. Ettersom plasseringen endrer seg så mye på kun få minutter.

Må jo oppdateres rimelig ofte… Er nå på 325 plass.

Oppdateres hvert 20minutt ca. Forskjelllen på 100 plass og 400 plass er kanskje 10-20-30eksemplarer.

Alt over top 25 ( med mindre det er salg, betyr veldig lavt volum).

Det blir mindre og mindre antall salg mellom plasseringene, etter ca 75. plass, så skal det veldig få ekstra salg til for å gå den ene eller andre veien.

Når det kommer til inntekter, så er det ok med inntekter for et selskap for Funcom fra rundt plass 50. og opp hvis den holdes i månedsvis. Hvis det bare er snakk om en helg e.l., så må selv et selskap som Funcom se topp 10. Hvis det er en litt lengre periode (noen uker), så holder topp 25.

2 Likes

Ny weekly community letter:

Litt om features vs polish/stability:

Players have been asking for a status update on the new features, and we wanted to give you guys some information on that front. We are currently focused on polish and stability. We have a certain threshold of polish that we would like to reach before we start adding new features again, as we don’t want to do things half assed. We’ll provide more updates about features in the future.

Ser også ut til at Coconut Lizard har hatt en produktiv uke på ps4. Var ikke de på character creation forrige mandag?

Finally, the guys working at Coconut Lizard have managed to hack together a playable build of the PS4 version.

5 Likes

Jeg liker ting som dette:

The tools guys are working on improving what kind of information we get in crash reports. Things like knowing the location of players when the client or server crashes, for example.

… selv om jeg tenker: hadde de virkelig ikke dette fra før av? Ett av problemene de har hatt er enkelte områder som kræsjer klienten/serveren. Å få luket vekk disse problemene blir veldig mye lettere med dette verktøyet. Det burde strengt tatt også gjøre det mulig å automatisere noe av jobben ved å få en character til å løpe rundt på kartet til han treffer en kræsj-bug. :stuck_out_tongue:

Og dette:

Going forward we will continue to keep the two versions in sync. Keep in mind that there will always be a delay from PC to console, due to the certification process, but we are working on reducing the time it takes for the console versions to reach parity.

… dette høres kanskje ikke så imponerende ut, men f.eks. Starbreeze har en konsollversjon av Payday 2 som lagger månedsvis, hvis ikke åresvis bak PC-versjonen. At Funcom klarer å få differansen ned til en uke eller to er faktisk veldig imponerende.

Det stemmer!

7 Likes

Ja har de virkelig flinke nok folk? Syns det blir veldig mye prøv og feile.

De har mange bra folk, og nå synes jeg ledelsen sørger for at folka jobber med riktig ting. En Early Access release er et prøve-og-feile konsept. De må bare sørge for at full-lanseringen går like bra som SWL-lanseringen.

1 Like

SWL hadde vel ikke så veldig mye bugs og tull. Hadde de det?

1 Like

SWL lanseringen gikk såvidt jeg har fått med meg veldig bra og har jo blitt en finansiell kjempesuksess.

2 Likes

Syns det ser lovende ut hvordan lava ser ut, og tror det appelerer til en hel del at de tenker å innføre hyene babyer, de er letter å slå ihjel å gjøre hevn på tross alt! Nusselige småtroll av kattunger(leopard) ser også ut til å kunne jaktes å lage truse av i nær fremtid. Ja kanskje de kan bli ridedyr til poden… :sunglasses:

3 Likes

Vel, de klarer jo tydeligvis ikke å fikse elementære bugs så vet ikke helt hvor flinke de er da. Menigheten er nok uenig men kundene uteblir, spillere også, og masse klager. Håper for de her med aksjer at jeg tar feil, men vi ser nok snart 2 kr- på børsen…

Hvilke elementære feil klarer de ikke fikse? :wink:

De feilene folk klager på. Dagslav 2.07 ser jeg, får nok rett desverre…