Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Den flyttet seg fra 6,1 til 6,2 da jeg stemte :slight_smile:

3 Likes

Det er ingen hello kitty karakter med så sikkert derfor antall dislikes :sweat_smile::+1:

2 Likes

Fikk dette nyhetsbrevet fra Gamespot i dag tidlig. Fin promotering det :smile:

7 Likes

6 Likes

6 Likes

22k medlemmer begynner å komme seg :thumbsup:

8 Likes

Jeg tror Funcom misforstår hvor skadelig de dårlige streamene er. De er nødt til å virke mot sin hensikt. De viser stort sett bugs og dreper alle forventninger som de gode gameplay videoene skaper.

Streaming kan man overlate til profesjonelle når spillet er ferdig og kan vises på en god måte. Gameplay videoer er den gode måten å skape interesse og nysgjerrighet på. Disse streamene avdekker bare at det kommer til å være massevis av bugs til EA. Det gjør vondt å se på og jeg kan ikke skjønne at ledelsen ikke stopper galskapen…

2 Likes

Bra stemming her det siste døgnet.
http://www.gamersky.com/news/201701/856190.shtml
Nå 156 likes 54 dislikes nå. Ingen dislikes siden i går. 22 opp på liker og nå 74 i score. :yum:

Vær obs på at man kan stemme 2 ganger, pr dag (minimum). Bare å trykke to ganger. :kissing_smiling_eyes:

1 Like

Var innom en engelsk Rust server i går, der jeg spurte om noen hadde hørt om Conan Exiles.
Det var 23stk på serveren og 11 skreiv at de gledet seg som pokker :smiley:

6 Likes

Var det så mye bugs de viste i går? Hvilke bugs tenker du på? Jeg synes det var vesentlig mer bugs og dårligere gjennomført på de forrige streamene

2 Likes

Ikke enig, streamen igår var bra, Joel var småfull og stemningen god.

6 Likes

Haha enig i at streamen var bra. Men småfull var han ikke :smile:

3 Likes

Du fikk med deg at han drakk øl og startet med skitne vitser? :stuck_out_tongue:

1 Like

Synes også gårsdagens stream var bra. Synes de var godt forberedt og gav en veldig god introduksjon på bygging og crafting.

Joel må få lov til å drikke øl…

5 Likes

Det var ganske bra det han sa om avatars. Mange bekymrer seg for at alt man har bygget ned, blir revet ned på sekunder av disse avatarene, men det ser ut som de har gardert seg mot at dette blir for enkelt.

For det første vil det ta lang tid, samt kreve mye ressurser, for å kalle guden fram. I tillegg er det sånn at alle som spiller på samme server med den som kaller fram en slik gud, får beskjed når spilleren har startet, og da tar det tid før vedkommende er ferdig. Når han holder på vil det lyse en stor lysstråle over basen hans, og forsvaret hans vil være sterkt svekket.

Og sist men ikke minst: Når guden din er ferdig, forsvinner alteret ditt, og du må starte på nytt igjen.

@evil joda fikk med meg det, men det er slik Joel er til vanlig det.

1 Like

Snapping fungerte dårlig når han prøvde å bygge tak og måtte gi opp, eksplosjonene fungerte ikke som de skulle…manglet animasjoner på trellene og kommet generelt kort med ikoner og navn på ting. Dessuten startet hele sesjonen uten lyd flere minutter.

Men det er viktig å huske på at Early Access handler om å by spillere inn midt i utviklingsprosessen, da må de også tåle å se uferdige ting og bugs. Uansett kan vi nå konstatere at planene om EA lansering sommeren 2016 var et luftslott uten realistisk forankring det er allerede ganske tight å få ferdig ting nå før slutten av måneden.

7 Likes

Tror mange glemmer at dette er early access, noen av problemene funcom har… finne fortsatt i både ARK og Rust flere år ut i utviklingen.

8 Likes
  1. Når han bygde tak måtte han bare plassere seg annerledes for å komme til, skal ikke være altfor enkelt å bygge langt opp i høyden.

  2. Eksplosjonene fungerte som de skulle og var tvert imot veldig bra, men innstillingene på tønnene var litt feil. Dette er en justering og easy fix.

  3. Joel sa at trellene vil bli animert ved release, men at de ikke var 100% ferdig med motion capture etc.

  4. Ikon og navn på dette etc. tar ikke så lang tid. Dette tror jeg vil være på plass ved EA på det meste.

Skal jeg peke på noe når det gjelder byggingen, så er det at det er ganske likt ARK. Men det kan jo være positivt også, med tanke på at mange vil strømme over fra nettopp ARK. CE har annet det skal skille seg ut på.

2 Likes

Veldig bra det at de ikke har funnet opp byggingen på ny, det vil som du sier gjøre det enkelt for mange ark spillere til og like det og vil da kunne dra med seg de som tviler av ark spillere !!!

2 Likes

Synes egentlig dette er småting. Det ville aldri falt meg inn som spiller å la det de tingene stå i veien for å kjøpe spillet. Tror det er fort som investorer å være mer kritisk enn det som er naturlig i forhold til om en ville spille spillet. Eksplosjonen synes jeg faktisk selv var ufattelig kul.

Er helt enig i at det kan umulig ha vært i nærheten for en sommer lansering. Også rart at ikoner ikke er på plass på nåværende tidspunkt

3 Likes