Her ser dere Morti og resten av gjengen på jakt i CE ^^
Hva heter serveren?
[NOR/EU] Oslo tror jeg det var. 70 slot hostet i Oslo 8 ping til tider er god stemning hehe. Skal ikke spille mer i kveld, men det er som regel mange på serveren. Når det er over 50 blir det fort litt lag. Traff en kar helt tilfeldig og vi endte opp med å starte en klan med 6 medlemmer i løpet av kvelden. Har kommet oss opp til Tier 3 i gear også ^^
Bare en liten greie: Yogscast har lastet opp sin første Conan Exiles video på hovedkanalen 7,3M subs!
Fikk mail i dag forresten fra Spillvert.no som hoster min Conan-server. Det er spesielt én setning som gjør meg veldig happy…
Kjære Conan-kunde,
takk for at du har valgt Spillvert.no som din leverandør!
Vi håper du har fått glede av serveren din, og at alt fungerer som det skal. Husk at vi har en fyldig kunnskapsbase som oppdateres fortløpende. Der vil du finne guider og tips på de tingene som er verdt å vite rundt administrasjonen av din server.
I forbindelse med den eksplosive pågangen fra Conan har vi jobbet klokken rundt for levere servere til alle som har bestilt. Vi har faktisk ikke sett en slik bølge med bestillinger siden Minecraft!
Vi har i natt satt opp flere nye maskiner, og vil i dag gjøre noen trinn for å sørge for best mulig opplevelse for alle:
- Enkelte kunder vil få sine servere flyttet til de nye maskinene, slik at vi får fordelt den enorme belastningen enda bedre. Kunder som får sine servere flyttet, trenger ikke å foreta seg noe. Alle innstillinger og all progresjon vil bli beholdt etter flyttingen. Alt som vil endre seg er din servers IP og portnummer. For kunder som flyttes, vil vi gi 1 uke ekstra spilletid uten ekstra kostnad som en kompensasjon for IP-byttet. Om du er en kundene som er valgt ut til flytting, får du en egen mail om dette. Vi utfører flyttingen på et så lite ubeleilig tidspunkt som mulig, og vil ikke røre servere som har spillere online.
- Hvis det er uaktuelt for å deg å bli flyttet, vennligst send en mail til support@spillvert.no med melding om dette snarest.
Vi takker for forståelsen, og ønsker dere en fortsatt fin dag!
mvh
Spillvert.no / Dedia AS
Holy s***!
Haha, merker jeg ikke har spilt på noen år, hadde ikke hørt om Spillvert.
Sykt sjarmerende at de bare kaller seg spillvert.com mot internasjonale kunder, ordet på engelsk er jo fullstendig nonsensical.
Men det høres veldig lovende ut da!
OMG!! Dette er sjuuukt!!
Er spillvert stort? Hvorfor er det så bra?
Gjorde minecraft det bra på starten?
Fordi Minecraft er i en klasse for seg selv i survival sjangeren når det kommer til salg
Vet ikke hvor bra Minecraft gjorde det i starten med sikkerhet, men det var estimert rundt 10 mill brukere i 2011 og 107 mill registrerte brukere i juni 2016.
Spillvert sier selv de har over 10000 kunder i Norge. Vet ikke hvor stort det er i forhold til andre. Ser ut til at de kanskje har fått “litt” flere kunder nå, jeg er iallefall ny kunde hos de
Heller den enn ARK expansion
Jeg skrev på chatten at “For Honor” kommer til å ta den 1. plassen når det slippes. Ikke krise om før. Vi kaprer førsteplassen igjen til helgen i så tilfelle…
Den norske listen betyr ingenting ( med mindre man har solgt), Totalt norsk volum på en uke. tilsvarer 10sekunder på global listen… Greit å holde seg til global top seller.
Fortsatt 2. plass på Twitch, og selvfølgelig 1. på global top sellers på Steam.
Viewer til Shortyyguy :"is this game worth it? Yay or nay? - its basically Ark. 2.0, and its not like its 60 bucks, only 30. Wouldnt recommend playing it alone, but its great fun in a group. Sier han også forventer en bedring pvp og combat.
Hvem sender denne til Hegnar og TDN finans ?
Den spillvert-eposten burde på Hegnar