Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jeg er enig med det dere skriver og ser for meg at sjansen i så fall er større for at vi får en fortrinnsrettsemisjon rettet mot aksjonærene (jeg har tidligere skrevet at jeg tror på rettet emisjon, men jo lenger tiden går og jo høyere kursen er desto mindre sannsynlig er dette). En grei løsning dersom mønsteret gjentar seg som ved tidligere spillslipp.

3 Likes

Nå handler det om at en gjennomført emisjon sikrer økonomien til Funcom, den kan legge en demper midlertidig, men summen blir en høyere kurs mot releasen tror jeg.

Nå har kursen iallfall for min del gått så mye at selv med 25% rabatt på en emi så er jeg solid i pluss. Nå handler det om hva markedet tror om Conan Exiles. Kursen havnet på 2 i dag og mot helgen nå så er jeg confident på ytterligere stigning, hvorfor selge nå?

Små drypp som omtaler i tidsskrifter og på nettsteder er riktig markedsføring pr nå så tidlig, det koster 0 penger. Nærmere releasen kan de kjøre på ekstra.

Tenk om vi står foran en god gammeldags Funcom periode MED suksess på salg. Tør ikke tenke på det engang…

9 Likes

Her er 2 av spillene som Funcom har hentet inspirasjon fra. Med avkappede lemmer, blod og gørr og skader som oppstår der du treffer, må jo dette bli en hit?

Will the Conan Exiles combat be good?
'The game features first-person combat. The Elder Scrolls, Dark Messiah of Might and Magic etc., are all influences.”

Dark Messiah:

Elder Scrolls:

4 Likes

Ganske treffende kommentar i en tråd om kampsystemet i Dark Messiah :smirk:

4 Likes

Kom over denne artikkelen nå nylig, den er fra 2012. Vil tro at mye av det samme gjelder nå? :stuck_out_tongue:

Er spesielt enig med dette sitatet til Stig Myrseth:
“Han har nettopp tatt inn Funcom i sin aksjeportefølje, til fordel for Telenor, og ser på aksjen som en trygg investering helt frem til lansering.
Etter lansering er risikoen større, og kursen kan få voldsomme utslag i begge retninger.”

3 Likes

No shit Stig “Sherlock” Myrseth…

:wink:

4 Likes

Spennende å se når denne dokumentaren kommer

[quote]
A Riddle of Steel: The Definitive History of Conan the Barbarian is an upcoming feature length documentary film about R E Howard’s legendary warrior king.

With a new Conan movie in development at Universal, and with the entire R.E. Howard universe under the sole ownership of longtime franchise manager/strategist Fred Malmberg, there is no end of possibility for this documentary.

And hopefully, no end of possibility for wider audiences to be able to see it for themselves some time down the road.[/quote]

Trailer:

http://ariddleofsteel.fauxpop.com/conandoc/

Intervju med William Stout

10 Likes

Facebook oppdatert igjen! Hairstyles, ikke det mest interessante men… hva skjer med frontpartiet der da??

:wink:

4 Likes

Vann i lungene…

Oppbemanning også!

1 Like

De har forsåvidt vært der en god stund så vidt jeg husker. CE stillingene har blitt ansatt fortere

7 Likes

Burde komme litt news nå ass… hva er de drøyer med nå da?

1 Like

Tipper det kommer noe på markeds presentasjon den 22 !

De sitter da bare å programmerer på Conan Exiles og The Park til konsoll. Det er det viktigste synes nå jeg : ) Streaming ones på TSW i dag, hvis det er slik at du savner nytt fra Funcom:
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?93395-The-Streaming-Ones-Funcom-DevStreams!-Next-show-March-11

2 Likes

TP dato og åpnet for preorder kan jo komme når som helst, samme med CE trailer

2 Likes

Told ya!

8 Likes

LOL@ holmes

:slight_smile:

Done deal !

God Helg!

1 Like

CE er #18 - se fra 1.06. Er ikke noe nytt i forhold til videoen, men den har ikke vært postet her enda og jeg likte kommentarene.

2 Likes

Nå var CE det eneste spillet av de 20 der det kun var trailer og ikke gameplay video, Mon tro om det hadde vært på topp 10 viss gameplay hadde vært ute!?

1 Like