Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ingen som jobber fordi de ikke har 5musd i bakhånd, bare slenger ut noe random de har fra før, come on, really?!

Onkel låner de penger!

1 Like

Jeg deler ikke den oppfatninga. Hvis funcom begynner å permittere folk mens de venter på en løsning ville jeg ha vært enig, men utviklinga pågår for fullt. Skulle det bli krise igjen kommer jebsen nok med et nytt lån.ikke nødvendigvis fordi han vil, men fordi han må.

3 Likes

Ja, jeg tror det.

Naturligvis gjør de noe, arbeider i et tidlig stadium, men hvorfor skulle de skrive at de behøvde minimum 5 MUSD for å bringe spillet frem til tidliglanseringsfasen om dette ikke var tilfellet…

Kommer vel også noe penger inn her bestselgere steam.

Tsw ultimate 48
Tsw the fall of Tokyo 140
age of Conan unchained- crush 89
age of Conan unchained-tortage 176

5 Likes

Det kan jo hende de tar ikke-kapitalintensive oppgaver nå, og kapitalintensive oppgaver senere? F.eks hvis de bruker eksterne for å lage modeller/grafikk, så bruker de placeholdere nå. Det er jo vanlig at du har et litt mindre team tidlig i utviklingsfasen, og et større et senere. Mao, det kan godt være de trenger 5MUSD uten at det trenger å være så kritisk at de ikke har fått de enda.

På et eller annet tidspunkt, så vil det være negativt å ikke ha fått inn hele summen. Om det er nå, eller om de kan klare seg en måned til uten at det får negative konsekvenser er ikke så godt å si.

4 Likes

En utmerket placeholder er å stjele grovt fra AoC. Helt enig i det du skriver der.
I lukket beta for tsw kom skiftet av ansikter slik man kjenner de i dag like før release. Også bedre ikoner i inventory kom veldig sent i utviklinga. Placeholders før det.

1 Like

Jeg tror ikke de trenger å bruke placeholders fra aoc en gang, jeg tror de kommer til å gjenbruke absolutt alt som passer

Den planen kom jo riktignok med en disclaimer da. Mye som kan ha endret seg siden 29. Januar (tenker først og fremst på lånet).

Hadde de ikke også tenkt å tilpasse kapitalbehovet etter mottagelsen de fikk på CE?

1 Like

De vil investere 4-10 musd totalt i CE under spillets levetid.

se tidligere post

2 Likes

5M USD planen er:

Minimum: 5M USD

  • Allows for funding operations until Early Access launch of “Conan Exiles” in 2016
  • Allows for minimal internal restructuring expense for long term savings
  • Allows for 500T to 1M USD of marketing spend in 2016

En større plan er:
Target: 10M USD

  • Allows for full funding of the development of all three games in 2016 and 2017
  • Allows for all of the planned restructuring activities for long term savings and efficiency
  • Allows for 1 to 3 Million USD marketing spend on the games released in 2016 and 2017

Det er nok rom for å kutte litt her skulle jeg tro på marketing og restrukturering.

3 Likes

Ny post på Facebook:
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FConanExiles%2Fposts%2F232795830425625

“We’re excited to announce that we have partnered up with Curse/Gamepedia who will be bringing you the Official CONAN EXILES Wiki! The Wiki will be updated and expanded by community contributors and members of the Gamepedia staff, and we look forward to seeing it grow towards launch of Early Access and beyond!”

8 Likes

2 personer ifra 4,000 Likes på facebook.

Kanskje de kommer med en post av noe slag idag på facebook? :slight_smile:

1 Like

Nå er det 1 :slight_smile:



http://conanexiles.gamepedia.com/Conan_Exiles_Wiki

Who will you be? A Warrior, a Hunter, a Builder… Or a King?
Conan Exiles is an open-world survival game, in the brutal lands of Conan The Barbarian. You are an exile, one of thousands cast out to fend for themselves in a barbaric wasteland swept by terrible sandstorms and besieged on every side by Enemies. Here you must fight to survive, build and dominate.

Hungry, thirsty and alone, your very first battle is that against the harsh environment. Grow crops or Hunt animals for food. Harvest Resources to build Weapons and Tools. Build a shelter to survive. Ride across a vast world and explore alone, or band together with other players to build entire Settlements and Strongholds to withstand fierce invasions.

When strong enough, march forth into battle and wage war against your enemies as you fight to dominate the exiled lands. Sacrifice enemy players on the altars of the gods and shift the balance of power your way. Unleash your fury in savage, fast-paced combat and execute bloody and bone-crushing attacks that will see heads rolling and limbs flying.

Early Access on the PC coming summer 2016. Full launch on PC and console to follow

“This page was last modified on 26 April 2016, at 15:39.”
.

3 Likes

5 kr på mandag?

3 Likes

Hvorfor? :grinning:

2 Likes

En mandag om ikke lenge iallefall🍾

1 Like

Wtf why???

1 Like

Jeg har røyka sokkene mine, nvm :slight_smile:

1 Like

Må ikke misforstå, jeg lurte på om det fundamentale manglet, men nå vet jeg hva som skjer i morgen.
Five, here we come! :joy:

4 Likes