Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)


Ser ut som det skjer mer og mer nå fremover.

3 Likes

Runde 2

5 Likes

Vi nærmer oss nå 4.2k likes på FB.
Syns det er da sterkt at de stiller med over 3.5k svar på første runden av “Let your voice be heard”

Let your voice be heard 1

Del 2 stiller svakere med nesten 2.2k svar.
Let your voice be heard 2

Dette kan dog taes med en klype salt, da det er mulig å stemme flere ganger ved å gå innpå linken på nytt.

2 Likes

Fra games-presentasjonen:
Started full production in January 2016
• Currently targeting a late summer 2016 “Early Access” release
on PC/Steam, with console version to launch at a later stage
• Marketing and PR initiatives to roll out progressively, with most
focus on generating attention close to the “Early Access”
release.

5 Likes

Høres ut som september

4 Likes

Ja, det blir nok september. Og det tror jeg er mye lurere enn å pushe dette før ferien, som de har gjort på tidligere releaser

1 Like

sommermånedene er vel fra juni, juli og august, men jeg blir ikke skuffet over release i september :slight_smile:

Som jeg skriver over på “norsk” så stemmer dette. Når det er snakk om ting på børs, så er det gjerne winter = jan/feb/mars, spring=april/mai/juni, summer=juli/aug/sept og fall=okt/nov/des, mao, det følger regnskapskvartalene.

2 Likes

Det er ikke snakk om sommer i forhold til børs og Q3 tror jeg. Altså www.conanexiles.com henvender seg til spillere og der står det:

Early Access on the PC coming summer 2016.

Vil da tro at august er like sannsynlig, men liten forskjell på slutten av august og begynnelsen av september uansett. Ca. 3-4 måneder igjen : )

2 Likes

August ja, da har de altså 2 måneder med arbeid igjen?

Juni, August (juli utgår)

Passer nok fint det. Tviler på at Juli utgår med mindre de er klar for EA. Da kjenner du ikke spillbransjen : )

WOW Legion kommer 30. august. Sikkert greit å unngå å komme ut samtidig som den, selv om det ikke trenger å bety så mye.

Her er CE med fra 0:47

2 Likes

Tror du har rett i at det nok ikke betyr så mye, bare de ikke lanserer samme uke. :wink:

2 Likes

Juli er alltid en rolig måned for fc med tanke på utvikling. Selv etter tsw release så var det en del som fikk lov til å ha fri i juli :wink:

4 Likes


5 Likes

Conan Exiles


We’re sure you’ll have a lot of questions after the trailer’s been posted tomorrow, which is why we’re doing a Reddit AMA at 8pm CEST on Thursday. Creative lead Joel Bylos will be on hand to answer all the questions you might have about ‪#‎ConanExiles‬.

Fra Facebook

9 Likes


Det er ikke det verste jeg har sett, men ikke det beste heller…

:smiley:

5 Likes

Mange kommer til og skifte mening nitiden fremover ! Jeg vedder ræva mi på det! Når de får litt mer trailers etc, dev diary etc etc!

Q

  • Thought today’s trailer was very exciting, and look forward to trying the game. However, a lot of people seemed less enthusiastic (lots of dislikes), and questioned the graphics.
    Will you post more trailers going forward, and how much do you think the graphics will have changed from now and until early access release?

A

  • Yes we will have more trailers, and the gfx will be worked on continually going forward. Please keep in mind this is 6 months of work with a core team - we’re not aiming to compete with AAA $100million titles with 400man teams.

Div

  • We’ll be doing a lot of marketing promotional activities going forward.

  • We don’t expect Early Access to last more than 12 months. And you are right, our MMO launches have taught us that Early Access is a good way for us to iron out issues that players find without the expectation of a fully polished experience.

3 Likes

THIS JUST IN! Conan Exiles heads into Early Access on September 13! Check out our brand new Steam page, the new pre-alpha trailer, and don’t forget to follow the Steam community hub for the latest updates!

Facebook

CE på Steam