Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

http://www.funcom.com/news/funcom_to_release_conan_exiles_into_early_access_on_september_13

https://twitter.com/witchingbones/status/740928499989544960

2 Likes

:smirk:

8 Likes

Her er noen som ikke er imponert over video

http://www.technewstoday.com/30063-conan-exiles-gets-mediocre-gameplay-trailer/

Denne er mer nøytral

1 Like

sitat:
Det finnes mange andre artikler om CE, tar med bare noen som jeg fant som nyanserer bildet noe av CE.Dette kan fremdeles bli bra nok.

It’s not the most spectacular trailer I’ve ever seen, but it is
pre-alpha, which is to say not even close to finished, and in theory, at
least, it will look a lot better as the work progresses: Developer
Funcom announced a partnership with Nvidia yesterday that it said will
bring “cutting-edge graphics—including advanced graphical features such
as real-time simulated sand that is impacted by everything falling into
and moving through it” to the game.

sitat:
We were expecting this first gameplay trailer for Conan Exiles with high
hopes, and it didn’t fail to deliver! The game world already looks
great in this pre-alpha version and we can’t wait to see how it evolves.
Judging from the partnership with nVidia and the way Funcom usually
pushes its game visually, Conan Exiles is likely to be one of the
more impressive MMOs at the time of its release from that point of view.
We’re really looking forward to more updates, how about you?

2 Likes

Nå ligger Pre-Alpha Trailer også ute på Funcom sin youtube kanal

3 Likes

http://www.pressfire.no/mobile/page/10803

Pressfire har også dekket spillet.

Jeg synes dette screenshotet er lovende


Jeg lurer litt på dette med at folk går veldig dypt ned i sanden, nesten som snø. Så noen kalte det marshmallows sand. Eksplosjonene var ikke så overbevisende med rare effekter.

Mye å jobbe med fortsatt :slight_smile:

3 Likes

Etter å ha sett videon en andre gang så synes jeg ikke det ser så ræva ut, men jeg er mer skeptisk til hvordan kamp kommer til å være. Det var noen veldig korte klipp fra kampscenene og er det noe jeg lærte fra å være med i TSW betaen var at det er utrolig mye jobb å fikse et kampsystem (det skjedde egentlig ikke så mye bra betaen til launch).

2 Likes

De klippet det eneste innslaget av kamp. Hvorfor måtte de klippet den scenen lurer jeg på?

Morti, skjønner at folk reagerer på at du er blitt uber negativ til CE nå. Det finnes plutselig ingenting positivt å si om det… blir jo for dumt! Går fint an å ha et balansert syn på spillet selv om du er ute og selv om en mener at Funcom ellers s… om dagen!

Skjønner ikke helt hvilke forventniger folk hadde som ikke ble oppfylt?? Eller kan man ikke nok om sjangeren eller hva prealfa innwbærer??

Vi har ikke sett noe av spillet før nå. Tidligere var alt basert på håp og tro. Nå vet vi at Funcom har en lang vei å gå. Betyr jo ikke at det ikke blir bra til slutt. Combat er det viktigste. Det de viste av combat nå var et slag mot skjold som de måtte klippe for å vise det frem.

1 Like

Why would i choose Conan Exiles over every other survival game out there? What makes your game so special except it being a Conan IP?

Our focus is to have best melee combat in genre (thus melee PvP), stability and performance, interesting world with more intelligent NPCs than just zombies and of course, the IP strengths - cultures, religion and sorcery. I think those things differentiate us.

Jeg har også merket meg dette. Mulig deler av forklaringen til at jeg er så mye mer negativ nå enn før vi fikk se combat’en er at det er så stort avvik mellom det Funcom har sagt og det de viste i traileren. Hvis Combat’en er skikkelig god når de lanserer så kan jeg snu like fort tilbake uavhengig av hvor bra grafikken er. Det stemmer at Rust og the forrest har like dårlig grafikk (fortsatt den dag i dag). Så må vi jo sammenligne pre alpha med pre alpha.

Ser forresten at -Me- har kommentert den ark videoen du la frem som urelevant pga systemet akkurat den ble vist på.

Uansett så er potensialet til spillet like stort. Så det kan jeg godt si. Nailer de combat her så kan spillet bli veldig populært. Det er bare det at nå etter emisjonen så lar jeg ikke lengre tvilen komme Funcom til gode. Dette er nok en varig endring i mentalitet hos meg. Nå vil jeg se på funcom med skeptiske øyne, men vil absolutt ikke ha noen problemer med å kommentere positive ting jeg ser underveis i utviklingen til spillet. Men fra nå av og utover vil jeg ikke forskutere at Funcom kommer til å forebedre alt mulig basert på tro og håp. Får vente til jeg faktisk ser at de gjør det.

4 Likes

Det som er bra men også skummelt med videoen er at den var akkuratt slik mange ventet. Og det betyr at EA blir med et fryktelig lite ferdig spill. Men det har ufnket før… kan funke igjen.

1 Like
1 Like

Muligens dette kan være grunnen til at de per nå går nedi sanden i stedet for oppå.

"Realistic Sand Walking Simulator 2016
by: Funcom

Featuring more than 20 different types of footwear, including 5 unique types of sandals.
Challenge yourself by walking on wet sand, dry sand, warm sand and slightly frozen sand.
Up to 4 players online or offline in co-op or PvP modes.

*Pre-orders include the upcoming Quicksand & Mud DLC with crocs and knitted socks."

6 Likes

Conan Exiles: First Gameplay Trailer
IGN sett 364 364 ganger

2 Likes

De har en tendens til å stivne på views etter en-to dager, de poster så mye.
Så den vil nok ikke stige over 400 :slight_smile:

Edit:
Tror de har lan på kontoret,