Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Conan Exiles: First Gameplay Trailer
IGN sett 366 218 ganger

ett døgn senere er der ca 2k flere visninger

Mente ikke stivne som i stivne fast, fryse, men at det ikke blir generet mer fra youtube siden direkte, det vil heller være en effekt av alle stedene den er embedded.

Vet ikke om du misforstod min kommentar eller om du bare førte statistikk :hushed:

Eyh, bare statistik og ingenting med tanke på din kommentar :slight_smile:
Tenkte å sammenligne litt fra dag til dag og se litt

Edit : bikker 400k første uken i juli

1 Like

Hva tenker du om at var 12stk online i går?
Samt at det er fortsatt 2 online enda… http://steamcharts.com/app/440900

Jeg tenker vi får update ila uken… :slight_smile:

1 Like

Har ikke peiling om hva eg skal tenke om det, men antar det kun er noe testing av noe slag ?

Men eg lurer på når det burde kunne forventes en ny video med mer innhold, er ikke veldig lenge til launch

1 Like

Får håpe det drøyer litt til slik at enkelte av forumdeltakerne får kjøpt noen få aksjer til, eller? :blush:

Tror vi får se CGI traileren først, så dev diary pt2, så en gameplay launch trailer? Tipper i starten av august… Eventuelt etter TR er ferdig forhandlet, det er vell 8 aug eller noe slikt

Ja, for all del :upside_down:
Om de der i mot bestemmer seg å hive dette ut før TR blir fastsatt 30 Juni, så tror jeg i hvertfall at kursen vil stige for og så dumpes fredagen derpå… :disappointed_relieved:

1 Like

De kommer garantert til å poste noe på facebook innen uken er omme :slight_smile:
Om ikke så spanter jeg is på alle som er intr :icecream:

Tipper det kommer screenshot av noe slag også :checkered_flag:

3 Likes

Jeg vil ha softis med jordbærstrø!

u fix plox?

2 Likes

Har for øyeblikket bare icecream, shavedice & icecream.
Eventuelt får det bli noe snop av noe slag :chocolate_bar:

Mitt høy-risiko-tipp, les,- [quote=“iHHelg, post:337, topic:393”]
screenshot av noe slag også :checkered_flag:
[/quote]

er ikke inkl i bettingen :moneybag:

hehe, så bettet ditt er egentlig bare “De kommer garantert til å poste noe på facebook innen uken er omme”?

Ganske åpent :wink:

2 Likes

jeg vil ha ben & jerrys cookie dough

Ganske lett å velge side da eller? :wink: Har litt mer tro en at jeg bare kaster det ut i luften, det har vært tørke i allerede 11 dager nå. Drøyer de til neste uke er vi nærmere 3 uker en 2, det skjer ikke :wink:

Det er en vinner, tror jaggu det blir en slik på meg også:thinking:
Idag :rolling_eyes:

2 Likes

Var bare en dårlig spøk om at “Stay tuned!” eller noe i den duren ville gitt deg “seier”, uten at det hadde gitt meg noen ting :slight_smile:
Det sagt, vil jeg heller ha noe med kvalitet som viser noe jeg liker om feks. 10 dager enn noe uferdig hastejobb som sist om 2.

4 Likes

Enig, men samtidig er det så tett på launch at det burde jo kunne ventes noe spennende i nærmeste tid ?
Det må jo være en type hype og marknadsføring som gjør til at at gamere verden rundt står å tropper på å få spille.
Håper det brukes peng på en god jobb i forkant av launch, det vil lønne seg

2 Likes

Hehehehe… Det kom en post om dere har sett den? :sweat_smile: :poop: :poop:

3 Likes

Dette kom som lyn fra klar himmel for min del. Benytter anledningen til å kjøpe mer på 1kr. Blir 3-4 mnd lengre å vente. Skal klare det : )

1 Like

Fikk kjeft av deg tidligere da jeg nevnte at vi godt kunne se en utsettelse her :wink:

1 Like

feil tråd…

Jepp, beklager det. Tok feil der gitt. Vi får satse på at det betaler seg bra til slutt at de benytter denne ekstra tiden fornuftig slik at spillet blir enda bedre til launch.

2 Likes