Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Er ikke noen særlig merkbar forskjell i responstid på server i .no vs f.eks Amsterdam. Spesielt hvis den i Norge er plassert utenfor Oslo.

På spill som CE er forskjellen ubetydelig.

1 Like

Fordelen for oss som bor bra til ( på vestlandet) er jo at det er fiber direkte ned til datasentrene i Nederland og England. Problemet med å få ting hostet i Norge er jo at nettet her er ganske dritt.

1 Like

Like lett å konkurere hardwaremessig, og pingmessig er også ganske lett. Med mindre du skal ha samme ping som om serveren stod i naborommet.

Forskjellen blir vel fort 15-20 ms? Også slipper man endel rourting-kødd. Har mest å si hvis du sitter på fiber fra før av.

Spørs veldig på din ISP. I visse tilfeller vil du fint kunne få bedre responstid ned til Nederland da en del isp’er (Get som et konkret eksempel) finner på å route trafikk som kun skal internt i Norge via Sverige osv.

Ok, har bare sittet på altibox i moderne tid og har stort sett 5-6ms ping. :smile:

Full mod support, kanskje ikke så veldig overraskende:

6 Likes

Det er for øvrig 28 mods ute til nå, mye går på “mer bark” , “map”, større mat stacks og nudity

4 Likes

Vi har runda 69% positive reviews på steam nå :slight_smile:

10 Likes

Står 68% når jeg går inn, men vi er på vei opp, det er helt klart. Siste døgn var reviewene 76% positive iflg steamspy,

Steamdb står det litt over 67%.

Jepp, men hvis du ser på tallene på steamspy for siste døgn (under reviews, krever login), så står det 164 positive og 51, eller 1-(51/164+51) = 76% positive reviews for siste døgn (11.02.2017). Jeg tok det bare med for å vise hva de som reviewer spillet nå synes. Det gir en god pekepinn for hvlken rating CE kommer til å ende på.

1 Like

69.05% står det her

4 Likes

Hmm, hvor har du den fra? Når jeg sjekker websida så får jeg opp dette:

Tror det er en delay på den offisielle siden?

Jeg er ikke sikker. Men du kan trykke deg inn på tilbakemeldingene og regne ut positive Vs totalt antall tilbakemeldinger.

Ingen delay, men det telles ikke med anmeldelser som er gitt av dem som har kjøpt nøkler utenfor Steam.

1 Like

Ah, ok, så tallet du hadde var fra steamdb, ikke butikken.

Lurer på om salget tar seg opp når den bikker 70% på sistnevnte og går fra mixed (gul) til mostly positive (blå). Det er nok endel som ikke gidder spill med mixed reviews.

1 Like

Når man er inne på reviews. For Honor Beta har kun 46% positive.
http://store.steampowered.com/app/572600/

5 Likes

For Honor var GRUSOMT vanskelig å mestre på PS4. Kombat er så innviklet… men sikkert kult når man får dreisen på det. Jeg kan ikke tenke meg å spille det på PC med alle knappene og museklikkene man må ha for å få det til - grøss @Morti

2 Likes