Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

@holmes så det nå, måtte trykke på linken så kom 69-tallet fram. Framskritt, og 76% av de nyeste er positive er jo.meget bra! :+1:

3 Likes

:grin: Edit: Glemte All languages… men det kommer vel strax :smiley:

4 Likes

Noen prøver hardt å få funcom til å innse problemet med å koble seg til de offisielle serverne. få views da.

2 Likes

Noen som vet hvor vi kan se folk som har moddet CE ?

Ja, f.eks de nude modsene… spør for en kompis… :kissing:

4 Likes

Jeg har hengt meg opp i denne ekstraordinære generalforsamlingen Funcom meldte tidligere i dag.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=419968

Tolker jeg det ikke riktig når det i punkt fire virker som de skal utvide til 2 managing directors? Gir ikke det uttrykk for at de nå nå satser (noe som jo kanskje er naturlig med MYE $$$ etter lansering ac CE)?

“4. Proposal to set the number of Managing Directors at 2 (two). (vote)
As a result of the aforementioned appointment the Board of Managing Directors consists of two members, being Rui Manuel Monteiro Casais and Christian Olsthoorn. Pursuant to Section 10.1 of Funcom N.V.’s articles of association, the number of Managing Directors is determined by the General Meeting, upon proposal of the Board of Supervisory Directors.”

4 Likes

Fantastiske byggverk folk lager!

Denne var artig, Conan the trigonometrician:

9 Likes

den bookmarker jeg !

1 Like

Åh gud ja. Tenk på hvor mye bark jeg har kastet, så viser det seg at det er den mest dyrebare ressursen.

2 Likes

:joy: Jeg stressa som fy med å få tak i bark før jeg med et uhell hugget te’ et tre med pickaxen min… facepalm

2 Likes

BULL!

1 Like

‘Conan Exiles’, game that allows to change size of the penis of the character, sells 320 thousand units in 1 week

De smeller nok til med en solid patch snart, har ikke meldt noe siden 11 feb.

1 Like

ingen patch på en stund nå. Tror funcom omsider har forstått hvor viktig det er å fikse problemene for godt og akkurat nå er det serverproblemene (finne server’n!) som forståelig nok står fremst i køen for å bli fikset.

3 Likes

Enig med deg, De bør fikse alle problemene, Content patch bør ikke være prioritert på dette tidspunkt.

3 Likes

Funcom har jo tidligere brukt alt for lang tid til å fikse ting som bør fikses ( kan jo nevne siege og combo skipping i aoc ) men synes nesten de har vært for kjappe med å slenge ut patcher etter “release” av CE. Tror av og til det kan være greit med noen timers ekstra testing før en patch går ut. Nå kan man jo si at dette er EA og da må man forvente slike ting men man ser jo hvordan spillere reagerer og da betyr det lite om det er EA eller full release :slight_smile:

2 Likes

Litt uenig, de kan fint ha folk som jobber med content samtidig som andre fjerner bugs.

Personlig syntes jeg det er mye dybde i spillet, men det er først på lvl 25+ du får mulighet til å utforske de kule stedene.

Veldig mange som blir litt stuck i nybegynner oasen og bygger store steinhus der, selv om de egentlig er helt ubrukelige. Så får de aldri utforsket noe mer…

Kunne godt vært noen npc’s rundt oasen som hintet om lore og et slags quest om å dra innover i landet og hva som ventet på de brave utforskerne.

4 Likes

Det er jo f.eks en svær NPC landsby som funcom må ha brukt en del tid på å lage helt oppe til venstre der oasene er på kartet.

Men ser ikke ut til at det er større mål og mening enn at “her er npcs, dere kan fange eller drepe”

2 Likes

Problemet nå er at spillerne “pakker inn” hele dritten og stikker av med alle NPCs selv.
Det må bli en frisone hvor alle har mulighet til å benytte, ellers må man alliere seg med andre klaner på mapet, og sprenge driten til helvete for alles beste :slight_smile: “Er dere ikke dritt lei av at basen i norvest tar alt av NPCs, bli med så tar vi dem”. Moro

egentlig føler jeg kanskje at CE hadde hatt godt av å være mer et MMORPG enn survival. Jeg har jo bygget en stor base og har lyst at den skal være full av clan members som gjør sitt daglige, men om server maks er 40-70 players og jeg vil ha 20-40 members for å få liv i leiren, så tar jo det opp alt for mye.

1 Like