Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det var digg. Nå er det spillbart igjen på Singleplayer/Co-op :slight_smile:

6 Likes

69,47% positive her

2 Likes

Samme som i går med andre ord. På den siden der så har vi vært oppe i 69,56% tidligere. Får håpe at nedgangen ikke fortsetter, men at vi fortsetter ferden mot 70%

1 Like

Det var en liten periode denne uka hvor det var mye klaging på spesifikke bugs som nå er fikset. Får håpe det tar reviews opp over 70% en gang i neste uke :slight_smile:

3 Likes

Fremsiden av PC Gamer nå. Conan Exiles er news. Og vil være det i hele 2017… :wink:

12 Likes

servern trenger update…kom ny patch, så kommer ikke inn

1 Like

Jeg hørte på et interjuv at magi skulle komme etterhvert, det blir sinnsykt hvis de ligger det opp på en bra måte (f.eks litt slik som Skyrim; at du kan gå rein Mage/summoner/healer men også hybrid). Jeg spiller alltid caster så dette var gody nytt for min del!

han har väl också sagt att man inte ska kunna springa omkring och kasta “fireball” hoppas det blir ett coolt magi system :slight_smile: ser mkt fram emot uppdatering av spelet.

Beklager, men funcom har sagt klart i fra at det ikke blir et slikt Magi-system. Men de kan jo ombestemme seg hvis kravet blir stort nok. Penger har de nok av nå.

1 Like

Kommer opp i dette intervjuet, ca 8 min inn…

1 Like

Antall Twitch streamers og viewers har falt drastisk siste uken må jeg si.

For å legge Biome diskusjonen død!

De har sluppet 1 av 8 biomer. kommer 7 tul illøpet av EA!

19 Likes

Som ventet, de større aktørene med flere tusen seere har ett stramt program for og holde tritt med spill utgivelser og er begrenset hvor lenge de kan spille samme spillet ! De kommer garantert tilbake når mer biomes, innhold osv kommer ut! Burkeblack som jeg har fulgt mye i det siste måtte spille to spill på en sponsored greie ! Men ville garantert komme tilbake ! :+1:

1 Like

Kjedelig at man er avhengig av de store streamerne da :wink: Er vel bedre med 10.000 som streamer enn 1 som streamer og har 10.000 seere.

1 Like

Hvor ligger Ark på den listen der, @larsen?

1 Like

Godt poeng. Tror også Funcom har tenkt på det og kjører samme opplegg som før launch. Tror det vil fungere veldig bra, både for Funcom og streamerene. Nytt, fresht og eksklusivt!

1 Like

Ligger over Rust og Ark så ikke så viktigt. CE er for grindy til å bli stort på twitch men håper det blir endel RPG steamere som f.eks Burkeblack som forsatt vil bruke CE som rollespillingsplatform.

Ja det er vel greit :stuck_out_tongue:

Er ikke dette grinding også? :stuck_out_tongue:

Den dagen CE har solgt like mange kopier som minecraft og mindre enn 24k vierwers har CE et twitch problem :slight_smile:

3 Likes