Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

5 Likes

https://twitter.com/ConanExiles/status/833382635485405184

8 Likes

Moro å spille CE på tablet. Funker faktisk veldig bra.

16 Likes

Windows basert da skjønner jeg, hva slags brett er dette?

Tipper nVidia shield :wink:

1 Like

Dette er nvidia shield. Jeg streamer spillet fra PCen. Det er som å spille på konsoll

Edit: det er Android-basert, ikke at det betyr så mye

1 Like

Trodde du hadde ett råskinn av windowsbasert tablet til 15k eller noe :slight_smile: grafikkløsningen hadde kanskje vært for dårlig :wink:

Nvidia shield er sprek den, men den koster ikke mer enn ca 2000. Det er en kul feature å streame fra skjermkortet på pcen. Like bra grafikk som på pcen. Føles som å spille på konsoll. Greit å kunne sitte i sofaen i stua og spille.

3 Likes

Certainly up there with the best in the genre

9 Likes

Conclusion

The Conan universe was created by Robert E Howard as a living entity that Conan resided in, and Conan is very much a product of his own environment. This is why Hyboria is tailor made for a successful video game adaptation – in the open world survival genre – and it’s only a matter of time before fans get the game they deserve based on the Conan lore.

All the right pieces seem to be falling into place for Conan Exiles, and with Funcom being so open to fan feedback and almost daily updates and patches they are definitely taking steps in the right direction – as expanded upon here – in making this game stand out amongst the crowd.

24 Likes

Verdt å lese. Bra sak.

3 Likes

Er det mange av dere som kjøper “Hotcakes” Høhø :grin:

Ålreit artikkel :slight_smile:

passert 150 k medlemmer i steam-gruppa

10 Likes

Rykter om at Xbox er bekreftet i Q1 i US.

Xbox One (Game Preview)
Q1 2017
CONFIRMED

1 Like

De sier også 2017 confirmed for PS4. Men inntil sist melding fra selskapet skulle ikke utviklingen av ps4 starte før i 2018.

Funcom selv har vel meldt xbox før sommeren 2017.

Jeg tror det var en misforståelse om PS4 confirmed i 2017, jeg tror utviklingen startet i 2017?!

Tom Ohle er i PR-byrået Evolve, som Funcom benytter seg av. Han er med på GDC/PAX.

5 Likes

Når funcom meldte 320k så meldte de følgende om PS4

Further development on the Xbox One Game Preview
version of the game continues as planned, with
Playstation 4 development scheduled for later in the
year.

The Company believes this to be a clear sign that the
previously mentioned goal of entering the Top 10 of
multiplayer open world survival games on Steam one
year after launch will be achieved.

Forrige gang de meldte om PS 4 så sa det at utviklingen ville starte når PC gikk ut av EA. Altså er utviklingen av Ps4 fremskyndet med 3-6 måneder.

2 Likes

Oppdatert top 10:

5 Likes

Ja, men flere trodde lansering av PS4 ville skje i 2017