Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ja og det er litt rart siden funcom alltid har sagt den skal skje i 2018, nå er den dog fremskyndet.

Så rart om den siden som “bekrefter” xbox i Q1 også “bekrefter” ps4 i 2017 når offisiell info fra Funcom sier noe annet.

3 Likes

Ny patch

PATCH 21.2.2017
21. FEBRUAR - COMMUNITY MANAGER (JENS ERIK)
A new patch has been released!

Please restart your game to make sure you have the latest version!

Changelog:

Performance and Tech Fixes

Fixed long load times into main menu after PC restart
Rolled out a fix for players occasionally being sent to main menu while loading
Made database serialization more robust

General Bug Fixes and Improvements

Spider projectiles have the correct size again
Voice chat now uses Steam peer-to-peer. This should fix cases where voice chat did not work in addition to improving server performance
Voice chat should have less latency and clicks. Please give us feedback about how the new voice chat works and suggest improvements.

Other notes

Asian region servers are being brought up right now. These servers will have 2x XP and 2x Harvesting for 1 week [excluding Blitz PvP servers]. These servers are physically located outside of Asia. We are still waiting for new server hardware to arrive in Asia. Once the hardware has arrived we will move the game databases onto the servers located in Asia.
Middle-Eastern countries have been moved out of the game`s Asian region

Known issues:

We are currently aware of the following issues in Conan Exiles:

Explosive Jars exploits. We expect to roll out a fix for these very soon.
We are also aware of the existence of issues related to jump “boosting” or jump-crouching. We’re working on a solution for this and hope to have it out as quickly as possible.
Stacks of items will in certain situations have their size set to 1. We are working on a fix.
Bows occasionally won’t fire or consuming ammunition. We are working on a fix.
We are aware that archers and archer thralls overshoot their targets and are harmless unless at point blank range. We are working on a fix.

-The Conan Exiles team

15 Likes

Jeg har ikke ville diskutere det tidligere, men mars xbox lansering har jeg hørt før. Grunnen er at jeg ikke husker hvor jeg hørte mars. Tror det var på en stream. Ikke hold meg til det. Så jeg har uansett beholdt trua på det uansett om folk har snakket om juni.

Fint å nesten doble på 3.83 :slight_smile:

3 Likes

Artig lite klipp på slutten av episoden, er mer til CE enn det man tror :wink: Jeg visste ikke om dette ^^
Videoen starter på 31min 44sec rett før han skal utforske en hule ^^

4 Likes

Fantastisk da han møtte kjempe-edderkoppen

2 Likes

Hehe ja, regner med at jeg hadde reagert helt likt hehe.

1 Like

Hvorfor en rask xbox lansering?

  • De har planlagt en lansering om våren.
  • De har lansert et spill på xbox - smertefritt.
  • Alle som spiller xbox har samme hardware og derfor vil spillet være stabilt der i større grad.
  • Man bør utnytte momentum om man kan
  • Man får en ypperlig anledning til å gi en “**** you” til DN og Hegnar :wink: Neida, men tenk! Nå vil bli q1 bli enda bedre!
15 Likes

Hvis det blir xbox-lansering i mars, så vil jeg tippe 31. mars. Men jeg tror det er helt innenfor å klare å lansere da.

Edit: Forhåpentligvis med en ny biome

1 Like

Jeg tipper 22. eller 23. mars. Altså fire uker fra nå på en onsdag eller torsdag. Onsdag er best. Jeg føler de risikerer minst på den måten. Både hva gjelder det å takle lanseringsproblemer og få det fikset til helgen eventuelt. Spillet vil da i så fall selge en hel helg + ekstra uke med fredagen i Q1. Inntekter skal vel føres på kjøpstidspunktet tror jeg

1 Like

Er det mulig og følge salget på Xbox? Noe ala steamspy eller steambd?

Tror ikke det, på The Park så brukte vi en multippel på reviews, traff ganske bra

Edit: Vi burde finne noen titler som har rapportert salgstall, gjerne flere for å treffe mer riktig, og sjekke mot reviews. Så har vi iallefall noe grunnlag

Endelig skikkelig fun i fun !
Eg er megaspent no: Asia markedet skal testast, nye utanlandske aktørar på handlern, xbox news, Q4 sin guidedel :slight_smile:

2 Likes

@Morti, jeg setter en øl på at det blir lansering 31. Mars :wink:

1 Like

You’re on mate! :wink: jeg setter en øl på at det blir en annen dag

5 Likes

En annen dag synes jeg blir litt vagt. Du får satse på en dag hvis dette skal bli noe moro.

3 Likes

Haha! Du gikk ikke på den altså :wink: 22.mars my man

3 Likes

Bra, da blir det spennende å følge med i mars :wink:

2 Likes

Relase av Xbox og ny biome samme dag hadde vært fett!

1 Like

Gjør han? De har vel uttalt tidligere at de ønsker at alle melder om alle feil, selv om det er opplagt at de vet om det.
Dette for å gjøre prioriteringer over hva de bør fikse først. Jo flere som maser om samme feil, jo fortere blir den fiksa.

Mener at Fix av Voip var med i oppdateringen i dag.
Mvh

2 Likes