Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ser ut som du har rett, og at det er det Erling Ellingsen mener, han ber han om å si fra hvis det oppstår problemer etter oppdateringen.

More exited to see how the VOIP is working now

1 Like

Hva mener du? Snakker du om deg selv?

Ok, jeg vet ikke hvordan VOIP fungerer nå. Så bare ut som det var det Erling mente, og på måten Mr Moon skrev på så det ut som den var oppdatert.

Kan garantere deg at det ikke har noe med aksjer eller ikke å gjøre. Men for all del, tro nå det.

  • Voice chat now uses Steam peer-to-peer. This should fix cases where voice chat did not work in addition to improving server performance
  • Voice chat should have less latency and clicks. Please give us feedback about how the new voice chat works and suggest improvements.
9 Likes

Hvem gjør det? :confused:

Frustrert over mangel på aksjer Larsen? :slight_smile:

2 Likes

:stuck_out_tongue: Det var jo i oppdateringen, så han ville ha feedback på det nye systemet de har lagt inn for å erstatte det gamle :slight_smile:

Lykke til i dag/morgen, jeg ble litt sent oppe i dag. Skal nok klare å rekke børsåpningen :open_mouth: Kanskje sov og pray for +10% igjen er en god strategi i dag? Funker jo innimellom :stuck_out_tongue:

1 Like

Altså, jeg har mistet litt trua på spillet. Mulig jeg har spilt meg lei, ikke er en spesielt god spiller eller at det rett og slett er for mye bugs. Jeg sliter skikkelig med å få bygget hus ordentlig og spesielt trappene vil ikke plassere seg der jeg ønsker. Og så får jeg altfor ofte beskjed om at den ikke klarer å plassere et eller fordi den “failed to place item” e.l.

Noen som opplever det samme? Eller er det bare å forvente av et EA-spill?

(Om dette er feil forum for spillsnakk, så beklager jeg det…)

2 Likes

Er nok mange som føler at spillet gjerne kunne være mer polert før det ble sluppet. Argumentet for å slippe det tidlig er at man kan gjøre design endringer ettersom man får tilbakemelding fra community. Personlig har jeg tatt en pause i spillingen jeg også fordi jeg ble lei av bugs. Men potensialet. Det har spillet.

4 Likes

Enig. Jeg kan se potensialet. Og fordelen av å slippe det tidlig for å få nyttige tilbakemeldinger. Risikoen er jo selvsagt at man mister spillere på lang sikt som går lei av bugs, men det er jo ganske klart merket med EA. Liker man velpolerte spill, så kan man jo bare vente til det er ferdig. Faren er selvsagt da at det vil finnes et annet og mer spennende Survival-spill man heller vil ha.

Men, jeg kjenner spillmarkedet svært dårlig, så har ingen anelse om hvor mange spill folk pleier å kjøpe. Kanskje kjøper de haugevis når det er så enkelt og rimelig å kjøpe på Steam?

Byggingen funker egentlig veldig bra, men man må ha riktig grunnmur osv for å kunne bygge på forskjellige måter. @irathi er vel den med mest erfaring ifht bygging pr nå, fått til bra ting han :slight_smile:

Den funker bra, men har noen alvorlige bugs. spesielt når du skal bygge mer enn bare et firkanta hus. Er massive problemer med å plassere tak på bygninger hvor du har litt rare vinkler blant annet.

2 Likes

For meg bugger det ut når jeg skal bygge mer enn en-to etasjer. Mulig jeg bare er noldus til dette spillgreiene og særlig bygging i spill. Jeg har aldri spilt Minecraft og sist gang jeg bygget noe var vel i Civ5/Civ6 og Transport Tycoon. :stuck_out_tongue:

1 Like

Bygget et 40 etasjer trappetårn for å komme opp til fjellet vi er på. Funka fett, helt til vi skulle ha på tak :stuck_out_tongue:

3 Likes

Hehe. Fett. Hvor stor grunnflate måtte dere ha på tårnet?

Kanskje jeg rett og slett må se noen treningsvideoer og trene litt mer. :stuck_out_tongue:

1 Like

Orginalt var det 3x3 eller 4x4. Bygget det for å slippe å gå igjennom masse spiders hver gang vi skulle opp og ned fra fjellet.

1 Like

Det finnes en gratis versjon som funker på windows 10 :slight_smile: OpenTTD :slight_smile:

1 Like

OpenTTD eier ;D iallefall med 1024x1024 kart

1 Like

Spilte det seinest i går :stuck_out_tongue: kjekt med barn på fanget, trenger kun 1 hånd

2 Likes

Hehe kanskje vi må lage en server en helg. Sende kona bort, legge kidden litt ekstra tidlig. OpenTTD Og øl!

4 Likes