Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er godt å se at antall spillere øker på bra etter en oppdatering. Tror det blir bra tall i dag og morgen

1 Like

Mange av bugsa som kom med nå, rammer litt random… ikke lett for qa å finne feil når ting funker for dem :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Veit itte, eg har ikkje spilt så mange timar i det siste… Men eg er også svært overraska over talla no i helga… Men, vi er fortsatt berre 8 veker inn i Early access…

Det er kommet nye bygge-bugs… sukk
Mange (inklusivt meg) klarer ikke sitte opp trapper atm. /blows
Går ingame nå så skriker ut om noe forrandrer seg. Tror de jobber med en hot-fix på hot-fix’en…

1 Like

Tallene idag er jo opp :wink: tydelig at ikke du følger med til vanlig. Utviklingen er ganske normal igrunn.

Spår markant økning mot påske… :wink: pvp gutta vil jo få nye leketøy snart. Denne patchen gjorde ikke så mye

Men er litt lei selv, tror mange tar pauser for mere content, for meg, mest fordi legendary thralls jeg vil ha har så lav prosent for å spawne, og 98% solo spilling. Men uansett en av de spilla jeg har lagt mest timer i ved siden av dark spuls og call of duty online med klanspilling, og det her er jo ikke halvferdig en gang .

Og med så mye broken patching og issues, så er det for de som spiller veødig altivt bare bedre å vente litt.

Flere av de i klanen min spilte ark før, nå spiller de helt andre ting imens, har ikke giddi å tilbake dit, men hit skal de

2 Likes

Hadde dette vært en ferdig mmo med månedspris hadde det vært krise :wink: etter å ha testa gjennom det meste for mange, så er det strengt talt bedre å ta en pause enn å bli helt lei, så tror dette er helt normalt, tror personlig ikke på noen rekord peak før xbone og nytt biome.

Og sammenligne med ark/rust tall fra samme tid blir og feil, den gangen var det ikke noe særlig konkurranse

1 Like

Logget meg inn for første gang i dag for å ta en titt, merket at det trigget litt spillelyst. :slight_smile:

2 Likes

Payday 2 så ikke helt ut til å bli suksessen det faktisk ble før steam summersale 9 mnd etter launch. Det var da de tok steget opp fra 2m solgte og opp i mot ligaen med 10m solgte.

Det ser ikke pent ut akkurat nå for CE, så Funcom har noe igjen å bevise. Litt kjedelig at de driver med to skritt fram og ett tilbake for tiden.

2 Likes

Vil nok hjelpe at hver uke vil gi noe nytt, lite eller mye. Merker det selv, bare jeg får et par ny våpen, eller noe nytt å teste, blir det fort noen kvelder med 4-5 timer.
Men siden bygging ble så jævli funky for mange med denne patchen.( har ikke merket mye til det selv) så tror jeg det har tatt evnt økning fordelene med det nye og jevnet ut. Kun decay og nye bugs og spillertallet kunne vært enda lavere… det nye gir iallefall noe å gjøre.

Evilfreud, så sykt rå tier 3 base i nord, mistenker en liten dose admin exploiting her :wink:

3 Likes

Spillertallet er mer enn bra nok i forhold til antall solgte kopier. Jeg regner med stabilisering på lavere tall enn dette. Når spillet er ferdig så kan man sammenligne med de store gutta. Epler mot epler

Hehe, Tipper det er basen til @Irathi du har funnet, den er ganske sweet ja, og det er en god del admin spawning på den :stuck_out_tongue:

1 Like

Problemet er vel ikke at de mister interessen, men at spillet har noen problemer som Funcom ikke klarer å rydde helt opp i. Nå er user reviews på 63% siste 30 dager, totalt 68%. Får vel anta at de får ryddet skikkelig opp til slutt og at spillet da selger bedre og holder bedre på spillerene.

1 Like

Får håpe de fikser bygging kjapt. Det var vanskelig å få plassert ting. Jeg klarte å plassere de fleste steder ved å være tålmodig og plassere meg selv på riktig plass, men noen vegger var bare umulig å plassere. Byggingen er det beste med spillet, så dette må de fikse fort.

Det er noen bra baser i nord. Irathi sin er bra. Veldig bra tronerom. Jeg tror Evilfreud har en bra base like ved thrall city. Og Tom har laget en arena. Mange kule baser. Jeg bygger ved enden av elva. Tar lang tid å bygge T3.

1 Like

Jeg gidder ikke bygge så mye, derimot er jeg leiesoldat hvis noen vil gruppe opp for å ta drager og andre beist … bør helst være med folk er level 40-50. 4 stk burde klare undead dragon med de beste våpna nå som ting gjør vesentlig bedre dmg

3 Likes

Rettelse, gratis leiesoldat på super tilbud

2 Likes

Nå var vel ikke denne patchen det som jeg hadde håpet på i forhold til innhold som kunne trekke folk tilbake til spillet. Får håpe de ikke venter for lenge med å komme med noe mer spennende enn bare fargestoff til klær :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like