Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Dette må de prioritere høyt nå, det er altfor mye juksing i spillet og det ødelegger for mange. 4 av de 10 siste reviews (alle negative) på steam setter fokus på nettopp exploits og hacks. Heldigvis sier Funcom at de nå har fått svar gjennom Exploit-programmet deres, og viser at de tar det på alvor, med gode pengesummer for å avsløre exploits. Men det er et program de kanskje burde hatt på plass fra dag 1. Ark hadde et slikt program klart etter 3 uker. Juks er et stort problem i slike spill, og kanskje det aller viktigste problemet å ta tak i.

Utdrag fra 4 siste negative reviews.

2 Likes

Vi gamere er jo emosjnelle… Det de gir negativ review er jo en legitim sak. Synd de ikke fikser det når Funcom ordner problemet, slik at CE kan få mostly positive score.

Jeg er dritsinna på DayZ selv om jeg har 100+ timer spillt. Har gitt det negativ review og. Møkke Developers. Det er scam det! Drittet har positiv score og.

Edit: Nei det har det ikke! Overall mixed og Recent Mostly Negative! Hurra!

3 Likes

Ingen som hadde klart å raide oss med explosive jars for å si det sånn… De kunne herpa basen vår med katapulter med de hadde aldri kommet seg opp på fjelletoppen vår.

Spiller forsåvidt heller ingen rolle. Det er ikke snakk om at jeg har blitt raidet av spillere under normale omstendigheter. De har haxxet. Juksa. Utnyttet exploits osv osv. De andre clanene som er på serveren (som også raidet oss en gang på legit vis; INGEN problem) er rundt lvl 50 nivået og de ble raidet også.

Ingen dører ødelagt, ingen vegger sprengt, ingenting. Du bare våkner i ørkenen fordi 2 kinesere har wallhaxxet seg inn i basen din; ødelagt alt du har og drept + lootet deg - så wallhaxxet seg ut igjen med alt shittet ditt (pardon my French).

Sånn generelt forstår jeg hva du prøver å si @Tomjoh men dette er ikke snakk om å forebygge raiding mer enn det er snakk om hacking-problematikk på public serverne. :confused:

1 Like

Man kan vel bygge tårn på en av sidene av fjellet deres?

Nei, vi har claimet hele fjellet så det skal ikke være mulig mtp claim sonen man får når man plasserer ut blokkene som gjør at ingen kan bygge i nærheten.

Er nok noen av exploitene som ikke er fikset på noen dager.

Tror faktisk at det å forvente fair exploitfritt play fram til alle systemene er inne, er å tro på julenissen. Et år nesten til spillet skal være ferdig .

Derfor jeg ikke spiller på offisiell, fullt mulig det gjøres om et år, men ikke nå… har ikke tid, eller gidd til det før mere av pvp gameplay er inne.
Faktisk, aldri tenker jeg, det krever daglig spilling i timer uansett juks eller ei. Tar man 2 dager fri, er du nesten garantert raidet legit i Ark /rust og

1 Like

Det har du nok rett i; men jeg tror ikke det er noen her som forventet det heller siden vi alle vet hva EA innebærer. Men å dele frustrasjon og samtidig bekrefte hva alle de negative reviews’a klager på er en annen ting. Jeg begynte å spille på publics nettopp pga dette; ta temperaturen og føle på hva “gamerne” føler på.

Vi vurderte å gi opp publics og komme på tekinvestor serveren istedet men det frister ikke akkurat å begynne fra lvl 1 igjen…!

1 Like

Kanskje admins er i godhjørne og gir deg 20 levler :wink:

1 Like

Da tror eg, på vegne av Clan 420, at vi blir veldig glad :smiley:

Men hvordan skal vi vite om Funcom har fått fikset all exploitingen nå? :stuck_out_tongue:

Hvis @Evilfreud gir meg lvl 50 så får eg tid til å spille på begge… Hø hø :smiley:

Om du donerer ut 20 levler skal jeg alltids prøve litt igjen på serveren! V
Orka ikke levle på nytt så ble på offisielle PvE server

De fleste er venner på servern, inntil det egentlig er noe vits å krige … ergo mere gameplay. Gir mulighet til rolig og skikkelig bygging og morro i spillet, uten å måtte starte på nytt daglig pga raid .

Syns å gi nye startpakke er god ide, selv om opp til 20 går rimelig fort. Så hjelper det. level 50 kan vi gi folk seinere, når det er behov for mere action.

Plass til to til i klanen vår og, de fleste unntatt to er under lvl 30… labert med spilling på noen, venter på mere rett og slett.

Siden de fleste unntatt admin har ikke juksa, er ikke alle andre lvl 50 enda.

2 Likes

Ny patch ute. Blir spennende å teste i kveld

8 Likes

Synes det ser mycket bra ut!

Direktelink for dei late

2 Likes

Som jeg har sagt tidligere. Funcom kommer til å iterere dette spillet til storhet som de har gjort med AO,AoC,TSW.
Ekstra flott med exploit fixer nå.

2 Likes

Ville vært jævela flott om salget hadde tatt seg litt opp nå og playercount hoppa…

Det kommer først ved salg

Jeuv. Temmelig sikker på det hopper bra ved første salg. alle andre spill har veldig bra boost, så liten sannsynlighet for at Conan ikke skal ha det.

Jepp, de må bare ha fått patchet spillet til å ikke være rage-inducing pga exploits. Skulle jo tro det ble vei i vellinga med rewardsa de gir ut.

1 Like