Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

8 Likes

Ja det er effekten av sladre-dusør vi ser nå. Den burde ha vært i spillet fra dag en, men det skjedde dessverre ikke. Funcom sov i timen, men våknet omsider og tok tak.

1 Like

Hva med tidspunktet? Torsdag? Dere har vel mer enn antydet at det er et dårlig tidspunkt hvis oppdatering inneholder mye feil?
Krysser fingrene for en god patch👍

1 Like

Får satse på at endringene de gjorde i kvalitetskontrollen har gjort sitt.

1 Like

Torsdag er en bedre dag enn fredag fordi man kan rekke å fikse opp småfeil som kommer med nye patchen før helga. Større feil er litt verre. Mener selv at onsdag er bedre dag med patching.

Det verste som kan skje på kort sikt er at en større feil blir “live” gjennom helga da salg og spilling er på topp.

Blizzard kjørte jo maintenance og patching av WOW på fredager i starten. Var krise flere helger med servere som ikke kom opp og ting som var feil. De skiftet etterhvert til onsdag.

1 Like

10gig patch. Det var da voldsomt.

1 Like

alle textures må gjennom en spesiell prosess , og sendes ut på nytt, og da blir patchene enorme. det gjør selv low settings ganske pent, og får spillet til å ikke stoppe flere sekunder hver gang det skal lades inn nye textures. Så den ekstra downloadtiden, er verd det i form av langt smoothere spilling.

8 Likes
8 Likes

Håper de har fixa wallhack exploit og spear-charge buggen… I går sa samtlige claner på den offesielle serveren eg spiller på “bye bye”, de fordømte Funcom og la CE for hat. Mange sa de aldri “kom til å spille dette drittspillet igjen når Funcom **** ikke klarer å forhindre så grove hackerangrep og exploits.”

• Mitt håp er at de har fått fikset dette før hele spillbasen kollapser. Gleder meg til helgen, da går jeg av skift og hiver meg på serveren igjen for å sjekke status :slight_smile: “Dessverre” er jeg på natturnus denne uken. More money in the bank tho :slight_smile:
1 Like

Satan. Det spillet blir bare penere og penere for hver video. Når de launcher Xbox så sier jeg bare :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

3 Likes

Overalt spør folk om når dette kommer til Xbox/PS. Kommer til å selge 500k første uken(minst). Spillet er mye bedre når det kommer på Xbox+ alle har hardwaren til å kjøre det…

2 Likes

Xbox blir nok større suksess enn pc, PS4 enda bedre :laughing::+1:

3 Likes

Eg synes det virkar som meir enn 8-9 veker sidan release… Dei har jaggu fått til ein del på den tida:

Rubberbanding
1000 småbugs og exploits
Mykje ny armor / weapons
meir crafting items
Dye system
Trebuchet
Nytt dungeon
Hugsar dykk pingperfect?
Decay-systemet

ved release i Januar har dei hatt 5-6 gangar så mykje tid, samt utvida budsjett for utvikling. Og så skal dei vel fortsette eit par år til etterpå :slight_smile:

7 Likes

Kan jo poste her, filmet siste delen av dungeonen :slight_smile: Synes btw spillet er konge som det er nå, men har ikke tid/lyst til å spille på 1x servere, fordi jeg vil prøve meg på alt det nye som kommer ut. Spiller på en PvE server med x2 og singleplayer med x5 :slight_smile:

11 Likes

Klaginga på raiding er også sterkt overdrevet. Er alltid en faen som kjenner spillet altfor godt og kommer seg inn i alle hus. En kompis av meg er slik på ark. Bryter seg inn hos folk og legger kjærlighetsbrev på inventorien dems og legger seg til å sove vedsiden av dem.

Seff burde man fikse det, men selv Ark sliter med dette.

1 Like

Høres ut som en kompis med sære interesser :joy::joy:

3 Likes

Jeg spilte gjennom den nye dungeon med @woodbear nå. Bra dungeon, med puzzles og nye monster. Pen grafikk også. Lærte å lage nye armor og våpen. Reptile armor så kul ut. Må teste i morgen.

Mye bra fra funcom nå.

1 Like

Må mange turer dit for å lage alt gitt :slight_smile:
Var tøffere enn jeg trodde… Men bossen har faktisk bittelitt AI, så det var faktisk litt kult gameplay.
Kult at det er grunner til å gå inn der flere ganger for harvesting.

Sånn får vi håpe en del av de andre bossene etterhvert og,

Tror vi kan ta spiderqueen og… iallefall er vi et par til. Men likegreit å vente til den hårete jævelen får decent loot.

1 Like

Eg ser at du skriver det men sjelen min er uenig! Å være ninja-rapist er en ting men å hacke/exploite er jo noe helt annet (fortsatt hårsår etter raid på min base)!
Hvor førstnevnte er “menneskelig” svikt og sistnevnte er et “spilldesign” svikt. Når du mister alt ufortjent fordi kinesere klarer å fly/ghoste gjennom fjell og vegger da ser jeg ikke helt at klagingen er “overdreven”.

Kan ikke være så uenig nei. Har blitt raids i Ark også, men da er det ‘legit’. Noe som gjør det mindre surt.