Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Missforstå meg rett: Jeg har ståltro på at Funcom fikser dette… Til slutt :slight_smile:
Da tenker jeg reviews fort går til positive; hvertfall med tanke på hvor mange content-patcher som kommer rullende uke for uke parallelt med bugfixes og graphic updates!

:rotating_light:

1 Like

Nå får jeg ikke spillt i helga, men lurer fælt på status på disse exploitene?

Fall cancelling exploit
Infinite Stamina exploit
Inventory duping exploit
Walk through walls exploit
Pike jump exploit

Pike jump er vel løst, hva med de andre?

Infinite stamina ser ut til å være løst… Vi får det ikke til lengre hcertfall :stuck_out_tongue:
Falling dmg virker å fungere nå endog fortsatt noe lav syntes jeg. Kan fortsatt hoppe 50 meter rett ned med halvparten av livet i behold.
Vegg/fjell exploiten er IKKE fixa!
Jeg tror også fortsatt man kan hoppe over en blokk med spearcharge… Så man må fjerne 2 trapper enda for å være helt sikker.
Dupe-exploit skal være fikset!

3 Likes

ny hotfix

1 Like

Har aldri sett så lite klaging etter en patch i CE som nå. Lover bra for helgen/påsken. Håper folk vender tilbake å at reviews blir mere positive.

3 Likes

faatt med seg noen streamere paa denne :slight_smile:

4 Likes

Litt større streamere og det der. Mr moon har 250k followers.

Jevnt over god stemning etter siste patch, stream på både SWL og CE I kveld… Godfølelsen i helga er sikra! Klar til to veker med børslig skuffelse før Annual repport og Q1-moroa kan ta til !

Forvnentninger knyttet til Annual report?

Førebels ingen. Kun muligheter om meir info?

Skal lese igjennom Annual repport 2014/2015 i helga og gjere meg opp ei meining då.

De fikk fikset mye uten noe bugs som jeg har merket med unntak av npc i byen nordvest. Der er det mange fightere som bare står i ro… Men jeg er storfornøyd da jeg klarer meg mye bedre i byen og får levlet litt raskere endelig! Snart 20 nå :slight_smile:

Edit : klarte å drepe named kokk i dag! Det tar en stund før jeg får opp navn og så det akkurat for sent til å unngå å kverke han! Det ble ragequit hehe :stuck_out_tongue:

1 Like

Ikke så gale, trodde ARK var enda mer populært.

2 Likes

Sjangeren er ikke den mest populære på twitch mener jeg. Litt for langtekkelig.

2 Likes

yupp enig.
Men interessant dette “MMORPG” preget som sniker seg inn nå… For DET kan tiltrekke seg flere views. Det e jo drit gøy å se på folk raide. Survival raiding har eg aldri vært med på før :open_mouth: Mye mer som står på spill om du dauer!

8 Likes
10 Likes

Det finnes visstnok en XP-bug som fint gjør det mulig å lvle til 50 på en dag.
Da man dismantler et “jakttrofe” får man tilbake alle ressursene, slik at man kan crafte de uendelig mange ganger uten å måtte sanke ressurser. Hver gang du crafter får du 4,1k xp.

Mulig noen har nevnt det tidligere i tråden her uten at jeg har fått det med meg.

3 Likes

Vel, hvis noen av folket vil komme på tekinvest serveren, så trenger herved ikke Evilfreud å gi bonus levels :joy:

2 Likes

Jeg fant en sølvklump i går. Hva kan jeg bruke den til?

Har du funnet buggen? :stuck_out_tongue: