Jeg liker at folk har regnet med tragedie og nå blir det vel helt greit. Eller akseptabelt forholdene tatt i betraktning. Nå er kursen grusa og swl ser ut til å kunne bli en suksess. Jeg gjentar meg selv, vi skal opp igjen
Jeg synes kursen kunne holdt seg på “gruset” litt lengre, så jeg fikk kjøpt tilbake de aksjene jeg solgte til 2,37 på fredag.
Var så vidt innom en tur igår faktisk. Er med i en klan med masse tyrkere, men tror ikke de har spilt på en stund. Husker ikke klannavnet
Haha, ok! Jag är med på hur du menar. Så global top sellers på steampowered är baserad på omsättning? Då blir mitt resonemang menlöst
Du kanske känner till om top-sellers på steam hänsyntar akkumulerade tal eller omsättning sista timmen (eller likn)?
Men jag ser owners before och after… inte omsätning tex Counter-Strike: Global Offensive sålde 617t
från steam summer sale
Du tenker på denne listen: store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&os=win ?
Den er definitivt basert på et kortere intervall. Den reagerer rimelig kjapt på at et spill ender på forsiden, så tipper det er snakk om 1-3 timer. Det kan godt være salget siste timen.
Fortsetter å klatre på listen. 62.plass
använder ni tools.garry,tv eller annat som är oftare uppdaterat?
Steam global sales list. oppdateres hvert 20/30min ish.
http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers
58 plass
9 av 11 positive i dag, måtte det fortsette
Viss du ser på reviews, så vil du sjå at nesten alle negative reviews pga patchen, er skrive på Mandarin/Kinaspråk av eit slag. I hovudsak fordi Pinglimit har blitt innført.
Mest truleg er det veldig positivt på medium til lang sikt…
Ja, no høyres det sikkert ut som at eg prøvar å vri negative reviews til noko positivt… Men “Chinese hackers” har vert eit av dei aller, aller største problema til CE…
Ser du på engelsk språk, så er reviews ganske bra siste tida.
3426 online nå. Farlig nær 3500.
Edit må komme meg hjem og spille litt jeg også
Har det ikke vært så lave spillertall den siste måneden uansett?
Ja, det har vært veldig lave spillertall i det siste. Nå er det endelig en økning.
3,6k pluss. Pga. salg alene? Tja. Kan hende noen også setter pris på at Kina er ute av EU/US serverne (max ping limit).
Jeg kunne egentlig tenkt å spille nå, men føler det er litt bortkasta når det blir full wipe i august.
Tror dere Funcom kjører salg på CE på PC ved ny biome?