Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jepp, tror 600k er passert i disse dager.

1 Like
11 Likes

Spännande ämnen!

11 Likes

Bra video. I utgangspunktet ser det bra ut. Det ser ut til å være issues med ai og modeller, noen npc manglet kropp. Får håpe de finner ut av det kjapt.

1 Like

Må si jeg gleder meg til det kommer ut på PS4! Da er det ferdig versjon, så da slipper jeg de bugs som er nå, og får med meg alt de utvikler framover :slight_smile:
Og jeg liker bare å spille på konsoll, som flesteparten av de som spiller. Tror de kommer til å tjene grovt på dette på Xbox og spesielt PS4 :+1:

3 Likes

Kan diskuteres på det groveste, men ikke her inne :wink:

2 Likes

Vel, selges det flere spill på pc enn på PS4 og Xbox? I think not :slight_smile:
Edit: Har null aksjer i Funcom, bare en betraktning.

Så 500k solgte på Xbox første måneden burde kunne la seg gjøre. Jeg tror kursen kommer til å gå opp i forkant her

1 Like

Dette er en bra stream… nå løsner det for Funcom og spillet CE. Alle som ikke ser nå, bare gled dere.

3 Likes

Combat ser bedre ut. Dodge, dodge/cancel animation for hardt slag. Må si jeg liker den dodgingen (rull).

Hardt slag ved å holde inne venstre knapp. Lett slag med høyre knappen.

Blir en kamp om avstand og lokke frem et hardt slag som man kan dodge og angripe fra siden. Jab jab counter.

Ser ikke så værst ut altså. Med det utgangspunktet de hadde så gir dette håp.

11 Likes

Vi fikk en shout-out fra streamen :slight_smile:

2 Likes

Fra stream chatten: :joy:

5 Likes

Hahaha. Joel: “Sometimes I find out things about funcom I did not already know on Tekinvestor / I get my news about funcom from tekinvestor”

29 Likes

Et lite klipp fra nye biome

2 Likes

Dette betyr at joel også er medlem her!

8 Likes

Plot twist: Joel er @lassar :open_mouth:

5 Likes

Han sier
"Sometimes I find out things about Funcom from Tekinvestor before Funcom knows about them. It is amazing"

@pdx legg til i quotes på forsiden (hvis Joel syns det er ok) :smile:

14 Likes

Fin testimonial :smile: Eller er det vinneren av Tekinvestor sitt nye slogan?

4 Likes