For mangen forskjellige sjarmer var vel helst den metaforiske meningen med det utrykket.
Kontrastene ble for mange og derfor og for svake i forhold til hverandre til å være et gjennomført vakkert spill, dårlig fargelegging og ingen veldig fengslende verden, bare veldig veldig mange verdener… mener kun eg, som eg vet om, men så har eg fortsatt igjenn å bli bergtatt av et mmo.
Ikkje meningen å stille meg opp mot katedralen her på noen måte. Eg har både ønsker og aksjer, hos fantastiske funcom bare tenker det var sikkert mange som synes det ble too much med greia til tsw,. Conan exiles er et mye mer sentrert tema og sikkert lettere å gjøre både rått utfordrende barbarisk og helst litt sexy,. Fengslende på en lystbasert måte istedenfor en tvangstanke rundt mye masse eller mer.
Dynamikken i tsw virket for meg litt på grensen til schisofreni og multi splittede personligheter… det er ikkje sikkert markedet har toppsvingning på det nå. På søttitallet skulle det være oransj… det tok tredve nesten førti år før alt på ikea fikk svingningen på det osv.
Beklager kritikken til dem som synes tsw var supert men som sagt er eg bare en helt vanlig konsoll-gamer liker det som er kult uten videre innsikt… fortell meg gjerne hva dere vet