Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hva mener du med det? Etter lansering av AoC sank aksjekursen fra 55 til 2,5 kroner, men du tenker kanskje på kunstnerisk verdi?

1 Like

Rettigheter, historie noe som allerede er der. Det var ikkje conan selv som tapte pengene til alle, det var det folk selv som gjorde… det kostet skjorta, også var det første gangen, med conan på banen, men nå er det snart klart for ny runde. Runde to for conan, med godt fundament i et kunstnerisk bra spill, funcom har lært, aksjonærene har lært, tjah, eg ser no lyst på det :slight_smile:

1 Like

Ved at de kjørte opp prisen/market cap for mye i forkant? Det er vel en kombinasjon tenker jeg, selskapet tapte penger på dette prosjektet og det er vel ikke aksjonærenes feil, men det kan også være at markedet ikke priset selskapet realistisk i forkant av lansering så ansvaret kan deles på begge parter.

2 Likes

Du hadde garantert vista, som sagt så var aoc på xp rimelig ustabilt. Kjedelig for Funcom når en stor del av markedet satt på xp. Vista var ikke spes attraktivt…

3 Likes

Jeg har tatt noen Google søk etter Conan Exiles nå og da, men synes ikke aktiviteten har vært sånn ekstremt enorm og stort sett de samme sidene jeg har funnet. Siste dagene har det dog begynt å dukke opp Conan Exiles på flere og flere gaming sider… flere enn meg som har lagt merke til dette?

2 Likes

Google trends ser ikke ut til å vise noe økt interesse: https://www.google.com/trends/explore?date=today%201-m&q=conan%20exiles

1 Like

Det har vært lite slike problemer siden de dagene. Nå går til og med ps4 lanseringer etter planen

1 Like

Funcom hadde ikke noe særlig client-side tekniske problemer med TSW heller. Det eneste de virkelig slet med der var chatten som ikke fungerte. Forsåvidt ille nok det i et MMORPG, men det var et server-side problem.

Jeg er veldig spent på hvordan grafikken/kampsystemet i CE blir. De tok ihvertfall tilbakemeldingene fra en hittil eneste gameplay-videon til etterretning.

1 Like

Da vet vi eksakt release dato for Early Access :slight_smile:

6 Likes



7 Likes

Om det er tatt fra Funcom sin side, ja :smiley:
Om ikke, nei :frowning:

Tenker jeg da, i hvertfall.

Hørtes litt sketchy ut med release av HS allerede neste søndag

1 Like

Nei, er jo ikke offisielt, men sikkert en tentativ dato.

Nå viser det seg at 16 Januar 2017 bare er en villedende dato satt av Keymailer, så det er ikke en offisiell release dato. Lurer da på hvor Keymailer har fått den datoen fra og hvorfor de tydeligvis har fått lov av Funcom å sette den(?)

1 Like

Kanskje det er datoen for Super Early Access for streamere og youtubere?

7 Likes

11 Likes

Spennende…!

De skal vel ha en strippeklubb vel…

4 Likes

Som koster ingame currency for å komme inn i… tror lett det hadde blitt en gullgruve! :smiley:

6 Likes

18 Likes

This looks awesome! Nytt MMORPG intervju med Joel Bylos:

7 Likes