Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er tydelig at funcom prøver å lære av sine feil med TSW.character creation, rare ansikter og lignende fikk en god del kritikk.I CE begår de nok ikke den samme feilen. Kan virkelig funcom lykkes denne gangen? Jeg begynner å tro det.

6 Likes

Fytti Fan for en grafikk !! Jeg bare ber om at dette beveger seg bra nå. Hvis de klarer det så har vi en hit, for Conan universet og R.E’s stories klarer Funcom å formidle stemningen av helt perfekt. Liker og det de sier om sorcery i den artikkelen.

3 Likes

De nye bildene var helt klart et hakk opp fra de gamle

6 Likes

Tanken på å selge før lansering blir fjernere

4 Likes

Ingen spillekspert, men synes denne grafikken ser utrolig lovende ut! :smiley:
Btw. mulig jeg husker feil og er på bærtur, men var det ikke snakk om (for flere uker siden) at det skulle komme en ny diary/gameplay- video? Eller var dette kanskje uttalelser før utsettelsen, noen som kan friske opp?

Det kommer etter Hide and shit yourself er kommet ut. November sier bylos er måneden for CE stuff :smiley:

4 Likes

Jeg spiller ikke i det hele tatt, men har lyst til å begynne, kanskje sønnen må få en rå gaming PC til jul? :joy:

6 Likes

36 snart og spiller, gaming har ingen aldersgrense :+1::grinning:

12 Likes

Lenge siden jeg var 36 :stuck_out_tongue: De 2 siste årene har det uansett blitt for lite spilling

4 Likes

38 her og gamer for life :slight_smile:

8 Likes

52 og glad i “gaming” på motorisert kjøretøy på to hjul i skogen :grinning:

2 Likes

30 og kjøper spill men har ikke tid til å spille de :frowning:

10 Likes

Ahh, the horror. Har en spilliste i Steam verre en et langt uår, mesteparten er spilt så vidt. Får aldri tid til å fullføre -.- Evig tiltak å ta opp et spill jeg ikke har rørt på noen måneder :dizzy_face:

2 Likes

Jeg har spilt altfor lite etter at jeg kjøpte meg gaming-PC på nytt, men i sommer satte jeg av tid til å runde DOOM fra 2016. Helt klart det beste FPS-en jeg har spilt.

Deilig å spille en FPS hvor du spiller det feil hvis du søker dekning hele tida. Har du lav helse eller ammo? Dra fram motorsagen og kutt opp den største djevelen du finner! Veldig ok opplegg med grei variasjon via samlegjenstander, oppgraderinger og minispill (utfordringer som gir oppgradering).

Spillet er forresten umulig å spille uten en skikkelig mus. :smiley:

4 Likes

Rival 300 til Steelseries, 400 spenn, for mye for penga

Jeg spiller jeg også, men bare på PS4 og nesten utelukkende Fifa og bilspill. Har ikke tid til eventyr-spill men gjør et unntak for Conan når de porter det til konsoll!

2 Likes

Etter intervjuet i går bekreftes vel releasen for januar, det meste er klart, tweaking og bugsfixing frem til lansering. Markedsføring av Hide $ Shriek fremover nå og Conan fra november. NÅ er ting veldig close.

6 Likes

Aldri har du hatt mer rett :wink:

Jeg hadde ikke tradet så mye nå for å si det sånn.

3 Likes

Helt enig, jeg våger ikke vente særlig lengre med å øke ytterligere (snitte opp).

2 Likes

Vi er i startgropen. Neste uke kommer H&S promo, og så er spillet lansert uken etter. Etter Halloween blir det full pupp på Conan. Spennende måneder foran oss!

2 Likes