Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det fine er at om de selger 250k til på pc og 500k på xbox ila en måned, så kommer det enda en stor biome til ps4. og joel får alle ressursene han ber om ;D

10 Likes

Jeg forventer en tilsvarende utvidelse som vi ser nå ved full launch. Hvis det ikke skjer må Larsen sin forventning ha blitt innfridd.

The purge er den featuren jeg tror kan gi det største rykket i antall solgte.

Tenker at Funcom kommer til å kjøre salg på pc, som det blir nevnt her, mer trøkk nå er verdifullt. Da blir det flere som gir spillet gratis pr ved neste utvidelse. Det er viktig å ha en god mengde spillere, så nye og tilbakevendte spillere kan finne servere med god aktivitet.

2 Likes
4 Likes

Hør fra 8m 52 sec :wink:

7 Likes

Får håpe shorty og waffle vil spille da! Fy f det blir rally om lirik streamer…

4 Likes

Er det mulig vi får noen prosenter i avslag på prisen både på PC og XBOX???

Neppe på xbox, men godt mulig at vi ser det på Steam. Det ble diskutert lengre oppe i tråden, og jeg tror det gir mening for Funcom å få opp antallet spillere på PC, så spillersamfunnet framstår som litt mer attraktivt, ikke bare den harde kjernen med spillere som har hundrevis av timer spilt som griseeier deg hele tida. :stuck_out_tongue:

EDIT: det kan tenkes Funcom bare kjører en liten rabatt, f.eks 10% på Steam. Da kommer du ihvertfall på listen over spill på salg.

2 Likes

Ja. Men var det ikke rabatt de første dagene etter lansering på PC? Eller husker jeg feil… ?

Var ikke rabatt ved launch nei :slight_smile:

2 Likes

Det tror jag han kommer göra! :grinning::+1:t2:

De burde kjøre en nye runde med dobbel eller trippel xp en uke så folk kommer seg opp og fram og får utnyttet alle mulighetene høy level gir. Det tar lang tid å levle opp når du kommer over 20.

1 Like

Unnskyld meg folkens men jeg forstår ikke hvorfor Funcom ikke hyper mer enn dette. Burde de ikke latt noen storspillere få nøkler til den nye biomen og fått kjørt det på Twitch?
Det var jo det de gjorde før lanseringa i januar.

Oppstart i dag, vil jeg tro?

På PC, så fikk folk tilgang dagen før launch, noe som fungerte ekstremt bra spør du meg. Jeg tror Funcom vil ha max hype samtidig med at det går an å kjøpe spillet. Ikke flere måneder før som med f.eks TSW.

… du er unnskyldt. :wink:

14 Likes

14 Likes

Husk at dette er Early Access. Jeg mener det er riktig av Funcom å ikke hype for mye. Store hypen får de heller ta ved full release neste år.

Jeg synes det er feil av spillselskaper å hype Beta versjoner altfor mye. Min personlige mening.

10 Likes

Reddit aktiviteten tek seg opp, godt forbi SWL no. :slight_smile:

1 Like

Det skal de gjøre, starter nok i kveld eller i morgen!

2 Likes

Er vel lurt å vente lengst mulig, så det blir minst mulig ventetid for de som ønsker å kjøpe spillet.

Det er vel bekreftet at folk har fått nøkler. Spørsmålet er, hvor mange av de største streamerne er interesserte? Får vi noe i nærheten av det vi så sist, så blir det superbull. Men tror det er viktig å roe ned forventningene.

3 Likes

Jeg tror det blir mer enn sist. Rett og slett fordi samtlige streamere som fikk nøkkler sist hadde veldig gode seertall.

3 Likes