Så mye mer konstruktive tilbakemeldinger og tålmodig fra xbox spillerne. Får de rettet mye i kveld snakker vi en ny hype på xbox
Kommentaren min var henvist mot at du sa at det var en ekslusiv liste. Alle som vil kommer på listen så lenge de ligger til støte for Xbox One X, det var mitt poeng
Joel sin siste kommentar er bare priceless.
Story of my life
Så, her er ståa rett etter patchen:
Så kan vi se hvor godt patchen har blitt tatt i mot etter et døgn.
Reviewene her tar jeg som konverteringsprosent fra trial til kjøp. Det hadde vært fint å se prosenten med 4 og 5 stjerner gå opp fra 47%
Likte ikke helt “known issues” lista
Jeg skulle til å kommentere det selv, 5 fixes, 5 bugs.
Man må nok rett og slett bare tenke at denne patchen max fikser 50% av problemene folk har. Neste uke har de forhåpentligvis en patch som fikser 50% av problemene som var igjen. Hvis man ser for seg at antallet 1-stjernes reviews halveres en gang i uka, så er det ikke så dårlig.
den lista der viser at her er det nok dessverre en del mer å gjøre for å få en ok versjon på xbox. håper mange spillere har forståelse for det
God damn, nå ble jeg nysgjerrig
Bør ikke kjære Joel, den morsomste game dev jeg vet om, passe seg LITT for å hisse på seg Microsoft / sende troll i deres retning!?
Joel pls no drama
The update size is around 7.38GB
Auch! Det er riiiimelig kjedelig hvis du sitter på ADSL
Dobbel ISDN ftw
Går som en dans med 1000mbit fiber
Sitter som eneste viewer og ser på en 50 år gfammel franskmann, bare fordi han streamer fra xbox… :F
Håper pathen har hjulpet for noen? På Twitter er det mest klaging, men de som spiller twitrer ikke tenker jeg…