Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Likte ikke helt “known issues” lista

“Game occasionally works” burde hørt med :stuck_out_tongue: Ja det var en “Hotfix” sådan og det er vel en del ting de ikke rakk. Synes det er innmari rart at de slapp et spill med usynlige NPC-er jeg da… Virker absolutt som QA har et seriøst problem, eller så ga de bare f

Må huske at det faktisk ikke er sluppet… :wink:

He he he. Nå er vi to. Fransk gaming fra generasjon 68 er noget surrealistique…

• Ce game CE bon no?
  • Cesa CE!
  • Comment ce?

Eneste poenget mitt var at det tok… 1,5 dag (?) å lage denne patchen. Så det skulle vel minimalt med testing til for å finne ut hva problemet var. Forventer vel bittelitt mer fra et firma som har drevet på i 25 år.

Trengte bare noen ti tusen spillere for å avdekke corner casene. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Var som jeg fryktet. Patchen er i god Funcom stil. Fikser noe, men fucker opp noe annet så vi ender opp i samme eller verre situasjon enn vi var i. Kan ikke skjønne at de aldri lærer. Er de inkompetente eller er det tidspress som gjør at de gang på gang slipper uferdige/utestete spill/patcher?

1 Like

Hvordan vet vi dette allerede?

Hvis du leser kommentarene på facebook posten til CE så er det ikke veldig god stemning.

Mange som har samme problemene fortsatt.

Lest meg opp på Reddit, Twitter etc nå. Du har rett: Patch fikser lite / ingenting. Særlig multiplayer sliter.

Utrolig synd, fordi…ja, det er bare å lese og fange opp stemningen / word-of-mouth.

Det som VIRKELIG er problemet nå er at MS har denne sertifiseringsgreia - som gjør at de som har kjøpt et uspillbart produkt må vente i dagevis, ikke timer. Eller hva, @Alex?

Hotfixes er vel ikke snakk om?

Her må noe gjøres, raskt. Jeg gir faen i hva - men Funcom og Microsoft må få denne skuta på litt rettere kjøl raskt.

Hvis noen kunne prøve det på Xbox her inne hadde det vært interessant.

En ting skal Funcom ha.

De er utrolig flink til å selge spill som ikke virker :slightly_smiling_face:

Kvalitetsikring og testing er på samme nivå som Deepwater Horizon. …

Kvalitetssikring er på linje med Hyundai…

Har hatt 3 Hyndaier. De bilene jeg har hatt med minst feil på :wink:

2 Likes

Blir nesten kvalm av og lese dritten dere skriver… vis det er så jævlig og funcom er så dårlige osv… selg alle aksjene deres eller hold kjeft og slutt og klag. Start deres eget spille selskap … faen dere er motbydelige noen ganger… vi er i ea … det er lov for dem og faile… derfor det hetter ea… og ikke full realease… skjerp dere og slutt og vær så jævlige negative…

5 Likes

Selvfølgelig er det greit med bugs, men at folk iallefall får logget seg inn og spilt er et minimum.

1 Like

Så du mener at vi ikke har lov til å stille krav til det selskapet vi eier?

Dersom vi ikke hauser så er det bare å selge?

Heller ikke lov med hverken galgenhumor og et snev av Ironi?

Funcom er et børsnotert selskap som har laget spill siden 1993.

Ikke et firma i oppstartsfasen . Da er prøving og feiling mye mere akseptabelt.

Frodoen

1 Like

Skulle ha skrevet: kvalitetssikring på linje med Hyundai merkeverksted(Kvia)
Bilen er ok, bare klønete verksted.
Avsporing slutt😊

Funcom gjør utrolig mye riktig, men punkt en må være at kjøperne får spille spillet de har kjøpt.
Er ellers langsiktig​:+1::sunglasses:

Leste et sted en som meinte at spelet funker ikkje for dei med ekstern SSD. For patchen virkar for monge, men ikkje for andre, det er ganske pussig på en konsoll.
Trur det kan være et minneproblem på Xbox rett og slett

1 Like

Kanskje du bør tipse Funcom?

Funcom tar tak

21 Likes