Link?
Konge start av streamen, haha! Men hvorfor i helve starter de streamn i ørkenen igjen. Skjønner de ikke at de er nødt til å vise fram Frozen North -.-
Faen dette mounts opplegget blir populært hvis det virker…
Jens Erik er jo helt konge… Nå ern skikkelig i slaget. Bra jobba
sånn dagen-derpå brisen er jo herlig å være
Hvorfor i H… visser de ikke Frozen North???
Frozen North i morgen!
Greit for de som ikke kjenner spillet. De får forklart basics. Og de viser Frozen North i morgen.
Sa det 10 sek etter Konge
Fy søren. Jeg har så god følelse fremover for CE. De imponerer med den siste videoen. Gleder meg til Xbox One X. Tror CE blir showcase på X-plattformen.
Noen som vet om denne musikken de bruker er tatt fra noe sted, eller om de har kommet opp med den selv? Får en sånn Ringenes herre-vibb av den. Utrolig stemningsfull og vakker ihvertfall. Enig i at PR avdelingen skal ha pluss i boken for disse videoene. Skikkelig bra teasere.
Originalt soundtrack fra age of conan? Husker ikke navnet på komponisten i farta … Men det fenger!
Var ment på å tweete det til Funcom jeg og, om de kunne legge inn Age of Conan soundtrack og heller gi spillere et valg om å skru det på, det var seriøst knallbra. Helene Bøksle er jo fantastisk
Missade streamen helt. Finns den inspelad nånstans?
Liker godt attituden til Jens Erik. Veldig foroverlent, ryddig og på ballen liksom. Han gjør en super jobb!
Fikk en hang up på denne franskmannen…er nå en av 2 som sitter å ser på at han er kastet ut av serveren ser det ut som
“CE bizarre!”